שחקני הקבוצות מתארחים בלשכת ראש העיר צילום: שמואל דוד
שחקני הקבוצות מתארחים בלשכת ראש העיר צילום: שמואל דוד

הדולפינים והכרישים מאשדוד ממריאים לאליפות אירופה

לראשונה: שתי קבוצות קט רגל מאשדוד ייצגו את ישראל בו זמנית באליפות אירופה

פורסם בתאריך: 26.12.18 21:37

     

קבוצת הקט רגל בוגרים דולפיני אשדוד וקבוצת הקטרגל הצעירה (16-21) כרישי אשדוד, ימריאו בסוף החודש לליגת האלופות בקטרגל לכבדי שמיעה שתתקיים בשטוטגרט, גרמניה.

הקבוצות מתמודדות במסגרת טורניר קט רגל המותאם לכבדי שמיעה. עיריית אשדוד והרשות העירונית לספורט העניקו לקבוצות תמיכה של 35 אלף שקל לקראת ההשתתפות בתחרות.

רגע לפני נסיעתן לטורניר התארחו הקבוצות בלשכתו של ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי שבירך ואמר: "אני רוצה להודות לכם על הכבוד הגדול שאתם מביאים לאשדוד ולמדינת ישראל. הנחישות, ההתמדה והעבודה הקשה שאתם עושים עם הישגים חסרי תקדים מהווים דוגמא למצוינות. אתם הדוגמא שאין דבר העומד בפני הרצון והוכחתם זאת גם שנה שעברה עם הניצחון בגמר על ספרד. אני מאחל לכם בשם כל תושבי אשדוד בהצלחה באליפות הקרובה וכולנו רוצים לראות את הגביע שוב כאן באשדוד".

 

ראש העירייה מברך את השחקנים. צילום: שמואל דוד

 

"דולפיני אשדוד", הינה קבוצת חוד החנית בזכות חדשנות ניהולית ומקצועית שהוטמעה בקבוצה. הקבוצה העפילה 6 פעמים לגמר בפרק זמן של 7 שנים וקטפה תארים רבים: שש אליפויות הליגה, 3 פעמים זכתה באלוף האלופים ו-3 פעמים זכתה בגביע המדינה. בשנה האחרונה זכתה הקבוצה בפעם השלישית ברציפות ב"דאבל"  (אליפות וגביע המדינה).

כרישי אשדוד היא קבוצת הבת של דולפיני אשדוד הקבוצה הצעירה שהוקמה רק לפני שנתיים. היא תתמודד לראשונה בליגת האלופות בקטגוריית הצעירים (16-22) . גם הקבוצה הצעירה עושה חיל והיא סיימה במקום שני בליגת כדורגל אולמות חרשים ארצית בשנה הראשונה שלה.

יו"ר הקבוצה יעקב אוליאל: "בשנת 2011 ייסדתי ביחד עם דן בן ציון את העמותה לעידוד הספורטאי החרש באשדוד. שמנו לנו למטרות של העמותה לפעול למען רווחה, פיתוח וקידום של ספורטאים חירשים וכבדי שמיעה באשדוד והסביבה. במסגרת קידום פעילויות אלו אנחנו מעניקים לספורטאים הנמצאים תחת העמותה מעטפת תמיכה מלאה בפעילויות הספורטיביות שלהם. אחד מענפי הספורט שנחשב בין הפופולאריים בקהילת החירשים בישראל ובעולם הינו ענף כדורגל האולמות".

נאחל לקבוצות בהצלחה באליפות ושיחזרו הביתה לאשדוד עם גביע.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר