יגיע רכש? עטר (צילום: אורי קריספין)

מחר: הבכורה של ראובן עטר נגד האלופה

מ.ס אשדוד זקוקה לניצחון נגד האלופה הפועל באר שבע כדי לעלות מחר לרבע גמר גביע הטוטו. מאמן הקבוצה ראובן עטר יערוך בכורה על הקווים באצטדיון הברפלד

פורסם בתאריך: 7.8.17 22:04

     

מ.ס אשדוד ערכה הערב את האימון המסכם לפני המשחק האחרון בשלב הבתים של גביע הטוטו, נגד האלופה הפועל באר שבע. עקב התבוסה של הפועל באר שבע אמש 3:0 לבית"ר ירושלים, הקבוצה מבירת הנגב נמצאת כרגע עם מאזן של שלוש נקודות, והפרש שערים 3:3, כאשר הקבוצה מעיר הנמל לעומת זאת, מחזיקה ב-3 נקודות עם מאזן שערים שלילי (3-2), כאשר בית"ר ירושלים עלתה בכל תוצאה. הווי אומר רק ניצחון במשחק הבכורה של ראובן עטר על הקווים, יעלה את חניכיו לרבע גמר גביע הטוטו, כאשר העפלה, תכניס לקופת הקבוצה 325,000 ש"ח. בקבוצה ינסו לנצל את עומס המשחקים בהם נמצאת האלופה, ששיחקה ביום ראשון האחרון ותשחק שוב בחמישי לפני המשחק החשוב שלהם נגד מאריבור במוקדמות ליגת האלופות.

עטר, אמר היום: "ממשיכים את מה שהיה לפני כן. בסך הכל היו אימונים קלים בימים שלאחר המשחק נגד אשקלון, אין שינוי גדול, לאט לאט אנחנו מעלים בכל פעם קצת את הקצב כדי להתכונן לליגה, אחרי המשחק נתאמן טיפה יותר אגרסיבי. אנחנו חייבים ניצחון ונעשה הכל כדי להשיג אותו. אני התרשמתי מאשדוד לא מהיום, יש פה שחקנים טובים, יש פה קבוצה טובה, אני אתן את הנגיעות שלי כדי שהקבוצה תהיה עוד יותר טובה".

על ההכנות של באר שבע אמר, "אני לא יודע מה ההכנה של הפועל באר שבע כי אתמול הם שיחקו ויומיים אחרינו הם ישחקו באלוף והאלופים והראש שלהם גם באירופה. לא יודע מה ההכנות שלהם אבל אנחנו עושים את ההכנות שלנו ולומדים את באר שבע אבל אנחנו לא יודעים מול איזה שחקנים נשחק. המטרה היא לעשות את המקסימום כדי לעלות לרבע גמר ובשביל זה צריך לנצח מחר".

מחר, מ.ס אשדוד נגד הפועל באר שבע, אצטדיון הברפלד בראשון לציון (19:00).

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר