שחקני מכבי אשדוד (צילום ארכיון: אורי קריספין)
שחקני מכבי אשדוד באר טוביה. צילום ארכיון: אורי קריספין

במכבי אשדוד באר טוביה סומכים על חסדי שמיים

"המצב במועדון לא קל", הודיעו היום בקבוצה, "זאת תקופה רעה והיא תעבור בעזרת השם". ואולי הישועה תבוא דווקא משחק חיזוק בדמותו של נמרוד לוי

פורסם בתאריך: 26.12.18 13:29

     

האווירה בקבוצת הכדורסל מכבי אשדוד באר טוביה לאחר ההפסד הצורב אמש להפועל ת"א, קשה.

היום פרסם המועדון בדף הפייסבוק הרשמי שלו הודעה בקשר למשבר הפוקד אותו: "בוקר טוב מכבי אשדוד. המצב במועדון הוא לא קל, מבקשים ממכם להיות סבלניים ולתמוך. אף אחד לא ישבור אותנו, זאת תקופה רעה והיא תעבור בעזרת השם. המשך יום טוב לכולם".

בתוך כך ישנה אפשרות שחוץ מחסדי שמיים, אולי הישועה תגיע משחקן חיזוק חדש-ישן בדמותו של נמרוד לוי. לוי ככל הנראה אינו מרוצה ממעמדו במכבי תל אביב ומעוניין לעזוב בחודש ינואר את הקבוצה. בחוזה בינו לבין האלופה קיים סעיף שאם לא יקבל מספר מסויים של דקות משחק בליגה הוא יוכל לעזוב בחודש ינואר.

נמרוד לוי. צילום: מנהלת ליגת העל בכדורסל

נמרוד לוי. צילום: מנהלת ליגת העל בכדורסל

בפגישה שהתקיימה בין לוי להנהלת מכבי תל אביב לפני כמה ימים התקבלה ההחלטה שנמרוד ינצל את הסעיף בחוזה ויעזוב את הקבוצה בחודש ינואר, הסוגיה שנותרה פתוחה עדיין היא גודל הפיצויים שיקבל מהמועדון.

 

הקבוצות שמעוניינות בפורוורד המוכשר הן עירוני נהריה ומכבי אשדוד/באר טוביה בה הצטיין בעונה שעברה, והוא אף לא פוסל יציאה לקבוצה באירופה.

בתוך כך, מכבי אשדוד מבינה שהיא צריכה לחזק את הסגל הקיים על מנת לצאת מהמשבר הקשה הפוקד את הקבוצה, ולוי בהחלט עונה להגדרה. הוא צעיר, גבוה שיודע לקלוע מחוץ לקשת, שחקן שנמנה על סגל נבחרת ישראל ולא יקח לו הרבה זמן להתאקלם משום שהוא שיחק באשדוד בעונה שעברה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר