הפסד ביתי. צילום: ליאב אחאבן
הפסד ביתי. צילום: ליאב אחאבן

הפועל ת"א הביסה את אשדוד/ באר טוביה

חניכיו של בראד גרינברג נחלו הפסד צורב בבית: 101-73

פורסם בתאריך: 25.12.18 23:59

     

מכבי אשדוד/באר טוביה הגיעה למפגש נגד הפועל ת"א שהתקיים הערב בהיכל הקרייה באשדוד עם תקווה לעצור את רצף ההפסדים. מנגד הפועל ת"א הגיעה גם היא בכושר רע עם שלושה הפסדים רצופים, כולם בהפרש דו ספרתי.

היציעים לא היו מלאים אך הקהל שכן הגיע שר לקבוצה המקומית בעליית השחקנים למגרש, אך מי ששלטו ביציעים הם אוהדי הפועל ת"א שהגיעו בכמויות מכובדות ועודדו בעוצמה רבה.

בראד גרינברג עלה בחמישיה עם מעיין, סטול, מילבורן, שושי ורוזפלט. מנגד, דני פרנקו עלה בחמישיה עם לימונד, מקניל, גינת, האוול והרכש החדש והמבטיח אקון-פרסל.

הרבע ראשון הסתיים ביתרון דו ספרתי, 28-15 להפועל. חניכיו של בראד גרינברג לא מצאו פתרון לתומר גינת פורוורד נבחרת ישראל ששלט בצבע וקלע כבר ברבע הראשון 10 נקודות.

בתחילת הרבע השני מילבורן עושה כבר את העבירה השלישית שלו ויורד לספסל, זוהי מכה קשה למכבי אשדוד שמתקשה בלעדיו. פול סטול מאבד כדורים ללא הפסקה ואף מבצע עבירה בלתי ספורטיבית. אשדוד יורדת למחצית בפיגור 56-29.

ברבע השלישי המגמה נמשכת, אשדוד עדיין לא נראית טוב, בראד גרינברג תופס את הראש ונראה אובד עצות ובהמשך אף מאבד את העשתונות ומקבל עבירה טכנית על דיבורים מיותרים אל צוות השיפוט. הרבע השלישי מסתיים בתוצאה 82-55.

 

הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד גדול והמשחק מסתיים בתוצאה 101-73 לאורחים מתל אביב. מכבי אשדוד ממשיכה להיראות לא טוב, ובפעם החמישית ברצף מובסת בהפרשים גבוהים, גרינברג חייב לעבוד עם חניכיו על ההגנה והשליטה בריבאונד, לספוג מעל 100 נקודות במגרש הביתי זה לא דבר שגרינברג וקבוצתו יכולים להרשות לעצמם.

צילום: ליאב אחאבן

צילום: ליאב אחאבן

רשימת קלעים:

הפועל ת"א: אקון-פרסל 20, גינת 18, אמינו 15, לימונד 13, בן משה 11, מקניל 10, שולר 5, מדר 5, האוול 4.

מכבי אשדוד/באר טוביה: מילבורן 18, סטול 12, טולפסן 11, מעיין 10, רוזפלט 6, שושי 6, פליישר 4, פאלאס 3, פמברטון 3.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר