יובל נעים נותן הצהרה לפני המפגש עם הירוקים. צילום: מועדון ספורט אשדוד
יובל נעים נותן הצהרה לפני המפגש עם הירוקים. צילום: מועדון ספורט אשדוד

לקראת המשחק מול חיפה: "נעשה הכל להשיג את הנקודות"

כך אמר מאמן מ.ס אשדוד יובל נעים הבוקר לקראת המשחק הביתי מול מכבי חיפה מחר

פורסם בתאריך: 25.12.18 12:12

     

במ.ס אשדוד מתכוננים למשחק הביתי נגד מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-15 של ליגת העל שיתקיים מחר בשעה 21:00 באצטדיון ה יא'.

אשדוד מגיעה למשחק לאחר ניצחון ביתי 2-0 בגביע המדינה על הפועל ר"ג מהליגה הלאומית, אך בליגה המצב שלה לא מזהיר כשהיא נמצאת עדיין מתחת לקו האדום עם 13 נקודות.

ארכיון: מ.ס אשדוד נגד הפועל אשקלון. צילום: אורי קריספין

ניצחון מול הירוקים מהכרמל יכול להעלות אותה מעל לקו האדום. מהעבר השני, מכבי חיפה מגיעה עם מאמן חדש על הקווים, מרקו בלבול שערך את הבכורה שלו על הקווים בניצחון המוחץ של הירוקים בגביע על הפועל מרמורק 5-0, אך גם הוא יודע שבליגה הסיפור שונה לגמרי ושזה לא יהיה פשוט לצאת עם הנקודות מאצטדיון ה יא'.

חלק גדול מן האוהדים ימשיכו במחאה שהתקיימה במשחק האחרון נגד הפועל מרמורק כנגד הבעלים יעקב שחר, ויכנסו אל המגרש רק בדקה השמינית, כסמל למספר השנים בהן מכבי חיפה נכשלת.

"משחק מאוד מסקרן", אמר לפני זמן קצר מאמן מ.ס יובל נעים. "בתקופה שאני פה השחקנים עושים הכל כדי להביא תוצאות טובות, אנחנו תוך כדי תנועה מנסים גם לעשות תוצאות טובות וגם לחזק ולשנות את פני הקבוצה, אני מאמין שבהמשך נראה תוצאות הרבה יותר טובות ממה שעשינו עד היום", הוסיף.

צפו בנעים (צילום: מ.ס אשדוד):

לדבריו, "הניצחון בגביע עשה טוב, תמיד טוב לנצח, לא רצינו שהכותרות השליליות יגיעו מאשדוד ועשינו את העבודה שלנו. אני חושב שבסך הכל הקבוצה בהתקדמות ואנחנו רוצים להמשיך להתקדם ולעשות תוצאות טובות. אנחנו לא צריכים להתעסק באף קבוצה אחרת, אך ורק במ.ס אשדוד, לראות איך אנחנו מתקדמים, איך אנחנו מתאמנים טוב, איך אנחנו עושים את הדברים שאנו צריכים ובהמשך אף לשנות את פני הקבוצה כמו שכבר אמרתי".

"בתקופה שאני נמצא במועדון יש לנו ממוצע של 3 משחקים בשבוע, אנחנו צריכים להסתכל רק על המשחק הקרוב", אמר עוד נעים. "אנחנו מתכוננים למשחק הקרוב נגד מכבי חיפה ונעשה הכל כדי להשיג את הנקודות ואחרי המשחק הזה נתפנה להתעסק במשחק הבא נגד הפועל באר שבע. אני אישית מאוד מרוצה מהמקום אליו הגעתי, אני חושב שזה מקום שמתאים לי. ברור שיש פה הרבה עבודה, ידעתי לאן אני מגיע, וכמו שאמרתי- אני בטוח שעוד חודש הקבוצה תיראה הרבה יותר טוב מהקבוצה שקיבלתי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר