אריאל טרבלסי. צילום: הפועל אדומים אשדוד
אריאל טרבלסי. צילום: הפועל אדומים אשדוד

עירוני אשדוד רודפת אחרי טרבלסי; האדומים לא משחררים

אריאל טרבלסי: "הגעתי לאימון עם אבא שלי, שהוא גם הסוכן שלי, והודיעו לנו שאני משוחרר מהקבוצה... אני בסך הכל רוצה לשחק כדורגל"

פורסם בתאריך: 23.12.18 16:49

     

לאחר שחרורו של רן בן שמעון מעירוני אשדוד, הצהובים מחפשים חלוץ שיחליפו ויעזור להם במאבקם על העלייה לליגה א'. בראש רשימת המבוקשים נמצא האקס שנטש לפני כשנה וחצי, אריאל טרבלסי חלוץ אדומים אשדוד.

הדעות של האוהדים הצהובים בנוגע למהלך הזה של המועדון חלוקות. חלק מן הקהל הצהוב רואה בו עדיין "בוגד" שחצה את הכביש ועבר ללבוש את המדים האדומים של היריבה העירונית השנואה ולא רוצה שיחזור. החלק האחר זוכר לו חסד נעורים וחושב שהוא חיזוק ראוי שיעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה.

הרצון למעבר הוא הדדי ואריאל טרבלסי שנדחק לשולי הרוטציה בעקבות החתמתו של שלומי ארבייטמן, מעוניין אף הוא לחזור לקבוצה בה פרץ, במיוחד לאור העובדה שהוא לא רוצה לשחק בקבוצה מחוץ לאשדוד בשל שעות עבודתו.

באדומים לא מתכוונים כרגע לשחרר את השחקן אך לאור רצונו העז של השחקן לעזוב לקבוצה שבה יקבל דקות משחק משמעותיות יותר קשה לראות איך טרבלסי ישאר במדים האדומים.

הרחש בקרב ההנהלה והאוהדים של עירוני אשדוד אומר שהאדומים לא בונים עליו מקצועית ומוכנים לשחררו לכל קבוצה המעוניינת בו, חוץ מעירוני.

"יש לי הצעות מקבוצות רבות גם בליגה א' וגם בליגה ב', אך אני רוצה לציין שלא ביקשתי להשתחרר", אמר אריאל טרבלסי ל"כאן דרום". "הגעתי לאימון עם אבא שלי, שהוא גם הסוכן שלי", הוסיף, "והודיעו לנו שאני משוחרר מהקבוצה. הם אמרו לי להביא הצעות מהקבוצות המעוניינות בי והם יבחרו האם לשחרר אותי. אני מעריך מאוד את המועדון, אני בסך הכל רוצה לשחק כדורגל".

 

יו"ר עירוני אשדוד, טל אספורמס, מסר בתגובה: "המאמן שלנו שי מאור מעוניין בטרבלסי. יצרנו קשר עם השחקן וגם הוא מעוניין להגיע אלינו. ביקשנו ממנו שישיג שחרור מהאדומים ואז נשב איתו על החוזה. הוא טוען שכרגע האדומים לא מוכנים לשחרר אותו אלינו אך לקבוצות אחרות כן".

דובר הפועל אדומים רז בנימין מסר בתגובה: "בשלב זה אנו מסרבים להגיב בנושא".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר