צילום: אבישי אפטקר
צילום: אבישי אפטקר

האדומים: יוסי שקל, גולן עמוס ואושרי צגאי עוזבים

במקביל לרכש החדש, בהפועל אדומים אשדוד פתחו בגל של שחרורי שחקנים מסגל הקבוצה

פורסם בתאריך: 18.12.18 18:04

     

כפי שפורסם אמש כאן אצלנו, האדומים לא מוותרים על חלום העלייה לליגה הלאומית ונמצאים במו"מ מתקדם עם כמה שחקנים שיהוו חיזוק משמעותי לקבוצה, ביניהם עופר ורטה המגן שהוא בוודאי שחקן שרמתו גבוהה מרמתה של ליגה א' דרום.

עופר ורטה. צילום ניר קידר

עופר ורטה צילום ניר קידר

אך למטבע יש שני צדדים, והאדומים החלו היום בגל של שחרורי שחקנים מסגל הקבוצה. הראשון שבהם הוא יוסי שקל. השוער המנוסה לא מתאמן עם הקבוצה כבר במשך חודש וכעת שוחרר רשמית מהסגל. בתוך כך, הוא מסיים פרק נוסף בקריירה המפוארת שלו, פרק שכלל שתי עליות ליגה רצופות עם האדומים.

גולן עמוס. באדיבות פייסבוק האדומים

גולן עמוס. באדיבות פייסבוק האדומים

שוער נוסף ששוחרר משורות האדומים הוא מתן סילברה, שהגיע עם פיני עייש מהיריבה העירונית מכבי עירוני אשדוד ורשם גם הוא שתי עליות ליגה רצופות וזכיה בגביע המחוז של ליגה ג דרום עם האדומים. עזיבות אלה מקבעות בעצם את דין גל ואלון אאולוב כשוערים הבכירים של הקבוצה.

 

שחקן נוסף ששוחרר מהסגל הוא הבלם הותיק גולן עמוס. גולן הגיע עם פיני עייש מהיריבה העירונית מכבי עירוני אשדוד ושימש כשותף בכיר לשתי עליות ליגה רצופות וזכיה בגביע המחוז של ליגה ג דרום.

הוא בהחלט סיפק רגעים מרגשים ובלתי נשכחים לאוהדי האדומים שרשם 53 הופעות במדי הקבוצה וכבש 10 שערים, למרות היותו שחקן הגנה.

אושרי צגאי. באדיבות פייסבוק האדומים

אושרי צגאי. באדיבות פייסבוק האדומים

המשוחרר הנוסף משורות האדומים הוא אושרי צגאי, שחקן הכנף הצעיר שרשם 10 הופעות ו3 שערים במדי הקבוצה והיה שותף לעליית הקבוצה מליגה ב' לליגה א' בעונה שעברה.
עונה בלתי נשכחת שהסתיימה ללא הפסדים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר