מ.ס אשדוד. צילום ארכיון: שגיא הרשקו
מ.ס אשדוד. צילום ארכיון: שגיא הרשקו

1:1 בין מ.ס אשדוד למכבי פתח תקווה

יובל יעקובוביץ הפגיז מ-25 מטרים והעלה את אשדוד ליתרון בדקה ה-43, מנור סולומון השיב עם פצצה משלו בדקה ה-68 ודאג לחלוקת נקודות שווה באצטדיון הי"א

פורסם בתאריך: 8.12.18 19:58

     

לאחר התבוסה למכבי תל אביב, במסגרת מחזור אמצע השבוע חזרה מ.ס אשדוד לי"א שם היא אירחה את מכבי פתח תקווה. עוד בטרם שריקת הפתיחה, בקבוצה האורחת נדהמו לגלות ששחקן הקבוצה יוסי בניון בחר שלא לקחת חלק במשחק עקב כך שנבחר לשבת על הספסל. בניון שלא קיבל את החלטת מאמנו אלישע לוי הודיע כי הוא מעדיף לא להתלבש והושעה מהקבוצה עד לבירור ועדת משמעת. מנגד, יובל נעים וחניכיו ירצו למחוק את התבוסה בשבוע שעבר ולרשום ניצחון ביתי שני ברציפות על חשבון האורחים ממלאבס.

בדקה ה-12 יואב ג'רפי מנע הזדמנות כפולה לאחר שהציל בעיטה של גידי קאניוק ובהמשך גם את הריבאונד של חביב חביבו. מכבי פתח תקווה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-39 מנור סולומון בעט למשקוף מול שער חשוף לחלוטין. בדקה ה-43 שוב התקיימה הקלישאה "אם אתה לא כובש בצד אחד. אתה מקבל מצד שני". יובל יעקובוביץ הפציץ מ-25 מ' ויוסי גינצבורג לא יכול היה להושיע. 1:0 לאשדוד. זו גם הייתה תוצאת המחצית.

בדקה ה-57 יוסיפ איבנצ'יץ' סידר לדין דוד הזדמנות מצוינת לכבוש את השני אך החלוץ הצליח לפגוש רק את הקורה. בדקה ה-68 הלחץ הפתח תקוואי השתלם. מנור סולומון המוכשר יצא לסלאלום, שבסיומו ירה היישר לחיבורים וכבש שער גדול 1:1.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר