רשמי: רוני חג'ג' הוא הבעלים החדש של האדומים

אחרי שהוסרה התנגדות עמותת האוהדים, איש העסקים רוני חג'ג' שהחזיק 50 אחוז מהקבוצה בתחילת העונה יהפוך לבעל השליטה ומחזיק זכויות הניהול

פורסם בתאריך: 5.12.18 12:26

     

מועדון הפועל אדומים אשדוד הודיע היום רשמית על סיום המשא ומתן מול איש העסקים רוני חג'ג', שכעת יחזיק בזכויות הניהול באופן מלא. עד כה חג'ג' החזיק ב-50% לאחר שכיסה את חובות העמותה ולאחר משא ומתן בו הבהיר שאם לא יינתנו לידיו זכויות הניהול הוא עשוי לעזוב את הקבוצה בקבוצה הסכימו לכך. היום לאחר שהוסרה התנגדוצה של עמותת האוהדים הקבוצה עברה רשמית לידיו.

מהקבוצה נמסר הבוקר: "אנו שמחים לבשר כי לאחר ימים ארוכים של דיונים ומו״מ ארוך תוך שמירה על בסיס העקרונות וחזון הקבוצה, הצלחנו להגיע להחלטה ולהסכם על העברת זכויות הניהול של המועדון לרוני חגג, מהלך זה נועד להבטיח את עתידה הכלכלי והמקצועי של המועדון,
קידום וטיפוח של המערכת כולה ובנייה לדורות בכדי להביא את המועדון לפסגות הכי גבוהות אליהן הוא שייך! אנו מבקשים מכולם כמו הנהלת המועדון לעמוד איתן אחרי החלטה זו ובכוחות מאוחדים של כל הגורמים לצעוד יד ביד קדימה לעבר המטרה, למען הצלחת המועדון והמשך צמיחה של המועדון משנה לשנה".

לאחר משחקה של הקבוצה נגד כפר קאסם, שייערך מחר באצטדיון הי"א, עקב החלטת המשטרה בקבוצה יערכו בחירות לוועד מנהל חדש, אך ככל הנראה לא צפויים שינויים מרחיקי לכת בהנהלת הקבוצה, שסירסה להתייחס לנושא בשלב זה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר