יובל נעים (צילום: אורי קריספין)
יובל נעים (צילום: אורי קריספין)

היה נעים, 1:0 לאשדוד על ק"ש

דין דוד העלה את מ.ס אשדוד ליתרון 1:0 כבש בדקה הרביעית אך היתרון החזיק עד הסיום. יואב ג'רפי הציל כדור עונשין, שבעט ואלון אחמדי בדקה ה-67. יובל נעים עם ניצחון חשוב במשחק הבכורה

פורסם בתאריך: 1.12.18 20:11

     

לאחר פגרת הנבחרות מ.ס אשדוד חוזרת אל ליגת העל עם פנים חדשות על הקווים. יובל נעים החליף את בובי מילבסקי, שפוטר בעקבות התוצאות המאכזבות וינסה להצעיד את הקבוצה אל המקום שקודמו כשל להגיע. בעיר הנמל תולים תקוות רבות בנעים, שנחשב למאמן אמוציונלי וכריזמטי, שקבוצותיו לא נחשבות לרגועות אף פעם, הפוך לחלוטין ממה שהכרנו במ.ס אשדוד עד כה. נעים החליט לערוך שינויים גדולים בהרכב, כאשר גדי קינדה, יובל יעקובוביץ' ודודו ביטון שכבש צמד במשחק האחרון פינו את מקומם לדין דוד, פיליפ קנזביץ' ובן רייכרט.

כבר בדקה ה-4 נעים יכול לחייך. התקפה מתפרצת של מ.ס אשדוד תפסה את עירוני קריית שמונה במערומיה. ג'וסיפ איבנצ'יץ' הוציא כדור רוחב מצוין לדין דוד שכבש את שערו השני בליגת העל העונה. עירוני קריית שמונה לחצה אבל שוב אשדוד הייתה מסוכנת יותר. דן ביטון, אדריכל השער הראשון, הוציא בעיטה מצוינת שפגעה במשקוף.

בדקה ה-50 אשדוד קיבלה הזדמנות מצוינת להכפיל את יתרונה, לאחר שקיבלה כדור חופשי 18 מטרים מהשער, אך הקפטן טום בן זקן בעט מעל השער.  אחרי לחץ כביר נגיעת יד טיפשית של בן רייכרט במהלך כדור קרן ולאחריו גם נגיעה נוספת של אווסו לא נתנה ברירה לשופט, אוהד אסולין אלא לשרוק לפנדל בדקה ה-67. ואלון אחמדי לקח את הבעיטה ובעוצמה בעט ימינה אך יואב ג'רפי עם הצלה אדירה הציל את אשדוד. אמנם חצי המגרש של קריית שמונה היה בהחלט ניתן להשכרה בחצי השני אבל מ.ס אשדוד שאיבדה את דין דוד שנפצע הצליחה להגן היטב על השער.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר