בדרך לאשדוד, עטר. צילום: נמרוד גליקמן, הארץ

ראובן עטר סגר את תנאיו במ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד הגיעה לסיכום עם הפועל עפולה באשר לשחרורו של מאמנה ראובן עטר שיחתום בקבוצה ויחליף את רן בן שמעון

פורסם בתאריך: 3.8.17 21:08

     

מ.ס אשדוד הודיעה רשמית על החתמתו של ראובן עטר כמאמנה החדש של הקבוצה בשלוש שנים הקרובות. עטר, אחד מגדולי השחקנים בישראל אי פעם, קיבל אור ירוק מששי יעקב יו"ר הפועל עפולה לחתום בקבוצה מעיר הנמל. הסיבה לכך, כך אומרים בעפולה היא שעטר אינו אהוד על הצוות המקצועי בקבוצה בשל החתמת בנו רועי שהגיע בהשאלה ממכבי חיפה בה גדל אביו. באשדוד הודו להנהלת הפועל עפולה על כך שלא הערימה קשיים על מינויו של עטר, יחד עם עוזרו צדוק מלכה, כאשר רוני אוואט יהיה אף הוא עוזרו של עטר. במסגרת ההסכם נאותה אשדוד לשחרר מספר שחקנים לשורות לשורות עפולה, אך עדיין לא הודיעו באיזה שחקנים מדובר. כבר מחר יגיע עטר, על מנת להעביר את האימון הראשון שלו באשדוד ובקבוצה הודיעו שבעקבות כך האימון נדחה בשעה ויתחיל בשעה 10:00.

בעקבות החתמתו של עטר, יוסי מזרחי יחזור לתפקידו כמנהל המקצועי של מחלקת הנוער. עטר, יחזור לליגת העל לאחר שנתיים בהם אימן את הפועל עפולה בלאומית. את הקריירה שלו כמאמן פתח עטר בסערה לאחר שעשה עבודה מצוינת במכבי נתניה ולאחר מכן לקח את גביע המדינה כשאימן את בית"ר ירושלים. לאחר מכן, חזר לנתניה למשך שלוש שנים נוספות ואז חזר לקבוצת נעוריו – מכבי חיפה. בחיפה עטר לא הצליח והתקשה להתמודד עם הכישלון ומאז אינו חווה הצלחה מקצועית. באשדוד מקווים שעטר יחווה הצלחות כמו בתחילת הקריירה.

עטר מסר במעמד החתימה: "אני שמח מאד לבוא למועדון מוביל בליגת העל, מועדון עם מסורת ומקום שהוא בית. אני בטוח שיחד עם החומר המקצועי המצוין שיש באשדוד נוכל לעשות דברים יפים".


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר