מייצגים את אשדוד ואת ישראל. מימין לשמאל: שון ריבקין, מתן כהן,עמית ישראל ואור פרקש

4 נציגים להפועל אשדוד בפרויקט גרמניה

אור פרקש, עמית ישראל, שון ריבקין ומתן כהן, שמשתייכים לנבחרת הנוער של ישראל בכדוריד המריאו הערב לסרביה, שם יתחרו בקבוצות הנוער הטובות בעולם ומשם יסעו למחנה אימונים נוסף בגרמניה. המועדון: "גאים בשחקנים"

פורסם בתאריך: 26.11.18 18:15

     

אור פרקש, עמית ישראל, שון ריבקין ומתן כהן, ארבעת שחקני הפועל אשדוד בכדוריד ונבחרת הנוער של ישראל יצאו היום לסרביה כחלק מפרויקט גרמניה. רק לפני שבוע חזרו הארבעה מחופשת מולדת קצרה לאחר שסיימו שהות של חודש ימים בעיר גומסבאך בגרמניה, שם שהו לצורך מחנה אימונים, במסגרתו התאמנו 3 פעמים ביום ושיחקו נגד 14 קבוצות נוער מקומיות בגרמניה.

הארבעה, בני ה-18, משחקים כדוריד מגיל 11 ובמשך 3 השנים האחרונות הם חלק אינטגרלי באקדמיה של איגוד הכדוריד בווינגיט. לא מכבר הם זכו עם קבוצת הנוער של הפועל אשדוד בגביע המדינה והערב כאמור, הם יצאו לחלק ב' של הפרויקט בטיסה לסרביה, שם הם ישתתפו בטורנירים היוקרתיים ביותר של קבוצות הנוער באירופה וביניהם קבוצות מצרפת, הונגריה, מקדוניה, גרמניה, סלובניה, רומניה ועוד.
לאחר סיום ההשתתפות בטורניר ימשיכו השחקנים לגרמניה, שנחשבת למעצמת כדוריד, שם צפוי להם חודש עמוס במשחקים ואימונים בברלין והמבורג. נגד קבוצות של מועדונים מהבונדסליגה המובילים .

לאחר מכן ארבעת השחקנים יחזרו לארץ להתגייס לצבא וישרתו בצבא כספורטאים מצטיינים .
מועדון הפועל אשדוד מסר בתגובה: "גאים בשחקנים שהשקיעו את רוב זמנם בילדות בענף הספורט כדור יד ומשמשים היום מודל לחיקוי לילדים במועדון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר