שלומי ארבייטמן (צילום: שרון בוקוב)
שלומי ארבייטמן (צילום: שרון בוקוב)

שלומי ארבייטמן חתם בהפועל אדומים

מלך השערים של ליגת העל בעונת 2009/10, ששיחק במדי בית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע עזב את שמשון כפר קאסם וחתם בהפועל אדומים וינסה לעזור לה לעלות בתום העונה לליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 14.11.18 14:41

     

הפועל אדומים הודיעה לפני דקות ספורות על אחת ההחתמות המרעישות שנעשו בליגה א' מאז ומעולם. שלומי ארבייטמן, בן ה-33, חתם רשמית לפני דקות ספורות ויצטרף לסגל הנוצץ של המאמן גילי לנדאו. ארבייטמן שגדל בבית"ר טוברוק והחל את דרכו בבית"ר ירושלים שם פרץ וממנה עבר להפועל פ"ת בשל בעיות כלכליות ובהמשך למכבי חיפה, שם זכה בשתי אליפויות ובמדיה סיים את עונת 2009/10 כמלך שערי ליגת העל עם 28 שערי ליגה, שלא עזרו לקבוצה לזכות באליפות. ארבייטמן השתתף במדי חיפה בליגת האלופות ויצא לליגה הבלגית שם החל בגנט ובהמשך שיחק במונס ובווסטרלו, כאשר הדבר הזכור מהקדנציה שלו בבלגיה הוא כמובן הראיון האלמותי באנגלית קלוקלת. בהמשך חזר ארצה להפועל באר שבע אותה עזב בינואר 2016, רגע לפני שזכתה בשלוש אליפויות רצופות.

מכאן והלאה הקריירה של ארבייטמן חוותה דעיכה מסוימת ובקיץ האחרון חתם בשמשון כפר קאסם אך עזב אותה לאחר 7 מחזורים וכעת הוא חתם בפרויקט המעניין שנבנה בצד האדום של אשדוד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר