מ.ס אשדוד נגד הפועל חיפה

3:4 לסכנין על אשדוד, מילבסקי יפוטר?

צמד של דודו ביטון (65,18) בהופעת הבכורה שלו בליגה ושער נאה של דן ביטון בדקה ה-60 לא הספיקו לחניכיו של בובי מילבסקי שספגו ארבע פעמים מרגלי איהאב גנאים (23), שלומי אזולאי (פ, 54), מוחמד גאדיר (56) ומוחמד כליבאת (83). הבראן הורחק (91), אשדוד ירדה מתחת לקו האדום

פורסם בתאריך: 12.11.18 21:55

     

לאחר התבוסה הביתית להפועל חיפה 3:0, שהוריד אותה למקום ה-12 מ.ס אשדוד ומאמנה בובי מילבסקי יודעים כי הפסד עלול לגרום לזעזועים קשים בקבוצה. בצל המצב הביטחוני הרעוע יצאה הקבוצה מעיר הנמל לאצטדיון דוחא בשביל לשחק מול בני סכנין. באופן מפתיע מילבסקי החליט לשלב את החלוץ דודו ביטון שלא שיחק עד כה במדי הקבוצה בליגת העל.

כבר בדקה ה-17 הבחירה של מילבסקי השתלמה. טום בן זקן הכניס כדור רוחב לרחבה וביטון היה שם בשביל לדחוק מקרוב פנימה ולהעלות את אשדוד ליתרון 1:0. היתרון החזיק 6 דקות בלבד ובדקה ה-23 קרן של מהראן ראדי מצאה את ראשו של איהאב גנאים שנגח בקלילות לרש. 1:1.

המחצית השנייה נפתחה עם לחץ כביר של בני סכנין ואחרי שתי החמצות באה על שכרה. בדקה ה-54 כובש השער גנאים הוכשל ברחבה ושלומי אזולאי קבע מהפך. לא חלפה דקה ואזולאי הכובש, הפעם בתפקיד המבשל לגאדיר שהבקיע את השלישי. חשבתם שנגמר? ממש לא! בדקה ה-60 דן ביטון הבקיע שער יפה מכדור חופשי. 5 דקות חולפות ודודו ביטון השלים צמד מדהים בנגיחה וקבע שיוויון. בדקה ה-84 מוחמד גאדיר פרץ ברחבה ומסר כדור רוחב נינוח, ההגנה של אשדוד הסתבכה ולא הצליחה להרחיק את הכדור ומוחמד כליבאת מקרוב קבע 4:3.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר