רגע ביזארי בהיכל הקרייה (צילום: דודי קקון)

הסל נשבר, המשחק של מכבי אשדוד נדחה

במכבי אשדוד עדיין לא הצליחו לעכל את המקרה הביזארי ומתכוונת לפצות את אוהדי הפועל ירושלים, שיוכלו להיכנס חינם ובנוסף ההנהלה תקצה להם שני אוטובוסים למשחק

פורסם בתאריך: 12.11.18 09:21

     

מקרה ביזארי במיוחד אירע אמש לאחר שמשחקה של מכבי אשדוד באר טוביה נגד הפועל ירושלים, במסגרת המחזור ה-6 נדחה בעקבות תקלה טכנית בסל המזרחי באולם הקריה. אשדוד הגיעה למשחק כששני הסלים תקינים והקבוצות אף עלו לחימום מקדים למשחק.
ככל הנראה, כחלק במהלך החימום אחד משחקניה של ירושלים נתלה על טבעת הסל ושבר את אחד הברגים.
הגישה לברגים והחלפת הטבעת ארכה זמן רב וללא הצלחה. לאור החלופה הלא בטיחותית של משחק בסלים תלויי תקרה הוחלט לדחות את המשחק. וזאת כדי לשמור על בטיחות השחקנים.
הנהלת מכבי אשדוד: "אנו מצרים על האירוע החריג ועל עגמת הנפש שנגרמה לקהל האוהדים, הצהובים והאדומים. רשות הספורט העירונית רכשה סל חדש נוסף שישמש כגיבוי אם מקרה כזה יחזור חלילה".
כבר הבוקר הסל יתוקן ע"י חברה המתמחה בעניין. אוהדי הפועל ירושלים ייכנסו למשחק הבא ללא תשלום ובנוסף תקצה רשות הספורט העירונית 2 אוטובוסים ללא תשלום כפיצוי על עגמת הנפש לאוהדי הפועל ירושלים. מדובר בתקלה נדירה שלא היה ניתן לצפות לה.
בנוסף נודע כי הנהלת הפועל ירושלים אינה מתכוונת לדרוש ניצחון טכני ותסתפק בפיצוי זה. למרות זאת, אשדוד תועמד לדין בפני האיגוד וצפויה לספוג קנס.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר