מ.ס אשדוד. צילום ארכיון: שגיא הרשקו
מ.ס אשדוד. צילום ארכיון: שגיא הרשקו

אוהבת את הגדולות, תיקו 1:1 בין אשדוד ובית"ר

גדי קינדה הדהים את אוהדי בית''ר ירושלים עם שער יתרון כבר בדקה ה-8, מאור בוזגלו עלה כמחליף בדקה ה-70 וכעבור 4 דקות בישל לעידן ורד את השיוויון

פורסם בתאריך: 21.10.18 22:57

     

אחרי שצברה רק 2 נקודות מתוך 9 האפשריות ובתווך תבוסה מהדהדת למכבי נתניה 4:1 בבית, מ.ס אשדוד מארחת את בית"ר ירושלים מלאת הבעיות. בקבוצה של בובי מילבסקי ינסו להוכיח כי פרשת אספה מאחוריהן וינסו לנצח עוד קבוצה ממועדון הגדולות, לאחר שניצחה את האלופה הפועל באר שבע.

בדקה ה-14, בניגוד גמור למהלך המשחק, רומאן הבראן הרים כדור מדוד לגדי קינדה שנותר חופשי בתיבת החמש ומקרוב הכניע את דודו גורש, שלא יכול היה להושיע. 1:0 לאשדוד. דקה לאחר כיבוש השער יקוב סילבסטר בעט מקצה הרחבה, ג'ראפי הדף לקרן. בדקה ה-22 כדור סתמי של איינבינדר מצא את ראשו של וארן, שנגח לורד שבעט חזק אך ג'ראפי לא התקשה לעצור.

גדי קינדה. צילום: אורי קריספין

בדקה ה-37, וארן הגיע למצב מצוין מול ג'ראפי, אך בחר למסור לורד שמול שער ריק החליט להתחכם ולעבור את השוער אך ג'ראפי לקח לו את הכדור. דקה לאחר מכן סילבסטר הוכשל על סף הרחבה, ורד לקח את הכדור ופגע בחומה.

 

בדקה ה-47, חילוף מסירות חכם בין ביטון לקינדה הסתיים עם בעיטה החוצה של ביטון. בדקה ה-65 עידן ורד שוב ניסה לבעוט אל השער אך ג'ראפי שוב היה במקום להדוף לקרן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"





בדקה ה-77 מאור בוזגלו רץ באגף והרים את הכדור לעידן ורד שמהאוויר המשיך לרשת מקרוב. 1:1. בדקה ה-83 עידן ורד נותר לבד ברחבה ניסה בימין ונחסם ניסה בשמאל אך ג'רפי עם הצלה ענקית הציל. בדקה ה-90 כדור נייח של בוזגלו הגיע לראשו של קלטינס שנגח היטב את הכדור שלו גילח את המשקוף.

כך נראה מאמן מ.ס בובי מילבסקי לאחר המשחק הערב:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר