רק הגיע וכבר הוא עוזב. סילבה (צילום: דוברות מ.ס אשדוד)

מ.ס אשדוד הטילה פצצה: פאבריסיו שוחרר מהקבוצה

הבלם הברזילאי, פאבריסיו סילבה, שחתם רק לפני חודשיים, ביקש להשתחרר מחוזהו, על מנת לשהות לצד אשתו שנמצאת בחודש השמיני להריונה וחוששת מהמצב הביטחוני בארץ

פורסם בתאריך: 1.8.17 18:18

     

הבלם הברזילאי, פאבריסיו סילבה רשם את הופעת הבכורה שלו בקבוצה רק ביום ראשון האחרון במהלך ההפסד 3:1 לבית"ר ירושלים והיום ביקש להשתחרר מחוזהו. הבלם, שהגיע הקיץ מאלופת רומניה אסטרה ג'ורג'יו, החזיק בחוזה לעונה אחת ואופציה לשנתיים נוספות. פאבריסיו, שהוחתם על ידי מאמן הקבוצה לשעבר רן בן שמעון, היה הבטחה גדולה באשדוד לאור הרזומה העשיר שלו, שכולל את קבוצת הפאר הסרבית פרטיזן בלגרד והקבוצות הגדולות בברזיל, אך במהלך החודשיים שהתאמן בקבוצה לא הרשים את הצוות המקצועי.

השחרור נבע בשל בקשתו של הברזילאי בן ה-27 להשתחרר עקב נסיבות אישיות, מאחר והופעלו עליו לחצים מבני משפחתו בברזיל שחוששים מהמצב הבטחוני בארץ. אשתו של דה סילבה, המצויה בחודש השמיני להריונה לא יכולה לטוס לישראל והוא העדיף לעזוב ולשהות בקרבתה. הדבר הובא לידיעת הצוות המקצועי בראשות יוסי מזרחי, שהביע את הסכמתו למהלך. כעת יצטרכו באשדוד לחפש בלם לפני פתיחת העונה, אך לא ברור בשלב זה אם הוא יהיה ישראלי או זר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר