תבוסה ביתית. מ.ס אשדוד נגד מכבי נתניה (צילום שגיא הרשקו)
תבוסה ביתית. מ.ס אשדוד נגד מכבי נתניה (צילום שגיא הרשקו)

כנגד 4 המינים: 4-1 למכבי נתניה באשדוד

טום בן זקן כבש את שער הבכורה שלו בדקה ה-33, גיא מלמד השווה על סף סיום המחצית. פאטוס עם צמד (69,47) ואביב אברהם (56) קלקלו את אווירת החג באשדוד

פורסם בתאריך: 29.9.18 21:23

     

בצל פרשת תאונת הדרכים בה היה מעורב שחקן הקבוצה, יצחק אספה, מ.ס אשדוד מארחת את האחרונה בטבלה מכבי נתניה. בטרם נשרקה שריקת הפתיחה בקבוצה ערכו טקס לזכרו של ארי נשר ז"ל, שבמותו הציל 5 אנשים, כאשר השחקנים עלו עם סרט שחור בשביל להוקיר את זכרו. בקבוצה נאלצו להסתדר ללא השוער יואב ג'רפי שנעדר עקב מחלה ואת מקומו תפס רועי משפתי.

בדקה ה-11 גיא מלמד הגיע להזדמנו. ראשונה כאשר מחמישה מטרים נגח בעוצמה לקרקע ורועי משפתי הציל. בדקה ה-23 טים הויבך עלה לכדור קרן והכדור שלו כמעט ונכנס. בדקה ה-25 דן ביטון הגיב בבעיטה עוצמתית מ-18 מטרים אך הכדור גילח את המשקוף.

טום בן זקן. צילום: אורי קריספין

טום בן זקן. צילום: אורי קריספין

בדקה ה-33 רומן הבראן הוכשל ברחבה, השופט לא שרק אך הקוון סימן לו שמהנקודה בה עמד הוא ראה פנדל. טום בן זקן לקח את הבעיטה ושלח אותה פנימה ומיד רץ לחבק את מילבסקי, לקול תשואות אביו ביציע. שער ראשון בקריירה של בן זקן ג'וניור. 1:0 לאשדוד. בדקה ה-45 מכבי נתניה מצליחה להשוות. לאחר לחץ כביר. גבי קניקובסקי שלח רגל וניסה לבעוט אך הבעיטה החלשה שלו הגיע לרגליו של גיא מלמד שהכניע את משפתי. 1:1 תוצאת המחצית.

בדקה ה-47 המהפך הושלם. ניקו אולסק מצא את בצ'יראי פאטוס שהיה בפינה הימנית של הרחבה ולא התבלבל מהיציאה של משפתי והקפיץ מעליו וקבע 2:1 למכבי נתניה. מכבי נתניה המשיכה ללחוץ ומכבש הלחצים הניב שער שלישי. טיילת בהגנת אשדוד פאטוס ניסה את כוחו, משפתי הציל אבל הגנת אשדוד הרחיקה את הכדור היישר לרגליו של אביב אברהם שמול שער ריק כבש את השלישי. אשדוד מתפרקת.

בדקה ה-66 פאטוס מצא את מלמד שמול משפתי היה חייב להבקיע אך בעט לקורה. בדקה ה-69 מלמד הגיע מול משפתי ועבר אותו אך משפתי הכשיל אותו  פאטוס ניגש לבעיטה והשלים צמד.


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר