ארי נשר ז''ל לצד הוריו (צילום: רפי דלויה)
ארי נשר ז''ל לצד הוריו (צילום: רפי דלויה)

נקבע מותו של ארי נשר שבו פגע לפי החשד שחקן אשדוד

ארי נשר, בנו של הבמאי אבי נשר, שבו פגע לפי החשד שחקנה של מ.ס אשדוד, יצחק אספה, נפטר הבוקר מפצעיו. איבריו של נשר יתרמו. משפחתו של נשר: "אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17"

פורסם בתאריך: 27.9.18 12:11

     

אף על פי שהטיב מצבו של הפצוע מתאונת הפגע וברח שבה מעורב שחקן מ.ס אשדוד, יצחק אספה, הבוקר נקבע מותו של ארי נשר שבזמן ששהה בקומה חגג את יום הולדתו ה-17. משפחתו בחרה בצורה אצילית לתרום את איבריו של בנם הצעיר למען יצילו אחרים. נשר הוא בנו של הבמאי המפורסם אבי נשר ואף חלם להיות קולנוען כמו אביו. הוא למד בבית הספר תלמה ילין.

הודעת משפחתו של ארי נשר ז"ל: "רגע לפני שהלך מאתנו, חגג ארי שלנו יום הולדת 17. אף ילד בעולם לא צריך להסתלק ממנו בגיל 17. ארי שלנו לא היה רק ילד יפה תואר, הוא היה ילד מוכשר, סקרן, שנון וכל כך שמח. הוא היה קולנוען צעיר ומוכשר ותמיד ניסה לעזור לכל מי שהיה זקוק לו. הוא חלם להיות פרמדיק בצבא, ובשנה האחרונה התנדב מדי שבוע במד"א. מגיל צעיר ארי עורר בכל מי שסבב אותו את הרצון לחיות ולשמוח וליטול חלק בדבר הנפלא הזה, שנקרא חיים.ארי שלנו נפגע בתאונת דרכים קשה. ברגע אחד, עולמנו חרב עלינו. כנגד כל הסיכויים, נלחמנו איתו על חייו עד לרגע האחרון. משאפסה התקווה, החלטנו לתרום את איבריו של ארי בתקווה שיצילו את חייהם של אחרים. ברגעיו האחרונים ארי שלנו היה מוקף במשפחתו ובחבריו הרבים והאוהבים, שבאו לחגוג לו יום הולדת 17".

ארי נשר ז"ל

 

 

 

מוקדם יותר הבוקר, ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה לראשונה התייחסו לממצאי הפרשה. דובר הקבוצה, אוהד צויק אמר: "שלושה ימים לא פשוטים עוברים על המועדון שלנו אבל יש לנו משחק ואנחנו רוצים לעשות את ההפרדה. אני רוצה לאחל אנחנו עדיין מתפללים לנס עבור הילד שנלחם על חייו".

אספה (צילום: אורי קריספין)

אספה (צילום: אורי קריספין)

מהמועדון נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מביע צער עמוק וזעזוע ממות הנער ארי נשר יהי זכרו ברוך. המועדון שולח את תנחומיו העמוקים והכנים ביותר למשפחתו של ארי. מועדון הכדורגל מ.ס אשדוד הוא אינו עוד "מקום עבודה" שנקלע לסיטואציה שוברת הלב הזאת. המועדון מהווה אבן שואבת לערכים, פעילות קהילתית, חברתית וחרט על דגלו מצוינות חינוכית. על רקע המקרה המחריד ובצעד שאינו משתמע לשתי פנים האקדמיה של מועדון ספורט אשדוד תפעל להחדרת תכנים חינוכיים מינקות ועד בגרות ותגביר את המודעות לכלל השחקנים (לרבות מחלקת הנוער וביה"ס לכדורגל), הצופים במגרש, הצופים בבית ולקהל הרחב בכל הקשור לתרבות הנהיגה בישראל וחינוך תעבורתי וערכי. פעולות נוספות ותכנית אסטרטגית תגובש בימים הקרובים ותיכנס לתוקף לאחר מכן. אנו קוראים לקבוצות ליגת העל והליגה הלאומית, לאמץ תכנים כאלה על מנת ולו להשפיע על מקרה אחד נוסף שאנו מקווים שלעולם לא יתרחש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר