שחקן מ.ס אשדוד נעצר בחשד לפגע וברח

הכדורגלן נעצר הלילה ביחד עם כדורגלן נוסף מליגת העל לאחר שפצע קשה נער בן 16 בתל אביב לאחר שחזרו מבילוי לילי בנמל תל אביב. הנער נותח וכעת הוא מורדם ומונשם מהמועדון נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מצר על הארוע"

פורסם בתאריך: 24.9.18 12:50

     

שני כדורגלנים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו לאחר שעל פי החשד היו מעורבים הלילה (בין ראשון לשני), בתאונת פגע וברח חמורה בשדרות רוקח בתל אביב, בה נפצע קשה נער בן 16 שרכב על אופניים חשמליים.

על פי החשד, הנהג היה תחת השפעת אלכוהול. הנער שנפצע באורח קשה מאוד עבר במהלך הלילה ניתוח – וכעת הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי בבית החולים. משטרת מחוז תל אביב פעלה במהירות ועצרה את הכדורגלנים לאחר פחות משעה. שני השחקנים הצעירים שמשחקים בעירוני קרית שמונה ומ.ס אשדוד בילו באזור נמל ת"א וע"פ המשטרה קיים חשד סביר כי הנהג היה תחת השפעת אלכוהול.

על פי הודעת המשטרה, “לפנות בוקר התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על תאונת דרכים בשדרות רוקח בתל אביב, בה נפגעו 2 רוכבי אופניים חשמליים כבני 16 מרכב שנמלט מהמקום. מיד עם קבלת הדיווח הגיעו למקום  כוחות משטרה, ביניהם בוחני  תנועה אשר החלו לחקור את נסיבות התאונה", נמסר מהמשטרה. שני החשודים בשנות ה-20 לחייהם, ממרכז הארץ. החקירה נמשכת ונבדק בין היתר, חשד לנהיגה בשכרות. משטרת ישראל תמשיך לפעול  נגד נהגים העוברים עבירות ביריונות בכביש ומסכנים חיי המשתמשים בכביש.

מהמועדון נמסר: "מועדון ספורט אשדוד מצר על הארוע בו היה מעורב שחקן הקבוצה. בשעות אלו אני למדים את פרטי המקרה ועוקבים בדריכות אחר החקירה. השחקן הינו שחקן צעיר וחיובי, שייתכן כי שגה. בשעה זו כשהחקירה עוד בעיצומה אנו תומכים בו ומסייעים בייצוג המשפטי שלו ולכשיתבררו העובדות נגיב בהתאם להן. מעל לכל אנו מייחלים לרפואה שלמה של הנערים הפצועים ושולחים להם איחולי החלמה מהירה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר