שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו

1:1 דרמטי בין מ.ס אשדוד להפועל רעננה

כארם ארשיד הצליח לממש את המומנטום החיובי של הפועל רעננה בדקה ה-29 לאחר החמצות רבות. איבנצ'יץ' כבש את שערו השני ברציפות והשאיר נקודה לקבוצה מעיר הנמל שיכולה לחזור הביתה מרוצה מהתוצאה אך לא מהיכולת

פורסם בתאריך: 22.9.18 20:38

     

לאחר שהצליחה לרשום ניצחון בית שני רצוף ועשתה את זה באופן יוקרתי ביותר, על חשבון אלופת המדינה. מ.ס אשדוד תרצה להוכיח שהניצחון הגדול הוא אינו אפיזודה חולפת ותנסה לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה על חשבון הפועל רעננה בחוץ. האורחים מנגד, מגיעים לאחר הפסד 2:1 למכבי תל אביב ומקווה לשמור על הסטטיסטיקה הפיקנטית שהיא מעולם לא הפסידה למ.ס אשדוד.

כבר בדקה השביעית החלוץ כארם ארשיד הגיע לאחד על אחד מול יואב ג'ראפי, החלוץ הצליח לעבור את השוער אך שלח את הכדור החוצה לתדהמת כל הנוכחים באצטדיון רמת גן.

בדקה ה-29 ארשיד הצליח לממש את המומנטום החיובי של המארחים. מירקו אורמוש מסר כדור רוחב מן האגף השמאלי לחלוץ שבעט לחיבורים ופנימה. 1:0 להפועל רעננה. בדקה ה-34 טל איילה מצא את כארם ארשיד, שהסתובב על ניר ברדע כאילו הוא לא נמצא על הדשא, אך הבעיטה שלו עלתה גבוה.

תוצאת המחצית 1:0 לרעננה, מחצית מאכזבת מאוד של מ.ס אשדוד.

עם פתיחת המחצית השניה בובי מילבסקי הוציא את פיליפ קנזביץ' המאכזב ובמקומו נכנס אביב סולומון.

בדקה ה-65 הבראן הגיע לבדו מול אסף צור אך במקום להשוות את התוצאה החטיא בשלומיאליות. דקה לאחר מכן הבראן שוב יכל לכבוש אך נגח גבוה. בדקה ה-75 גדי קינדה עלה לשחק לאחר חצי שנה של היעדרות. אשדוד בהחלט יכולה להיות שמחה מכך. מ.ס אשדוד לוחצת ובדקה ה-87 באה על שכרה. טום בן זקן הרים את הכדור לרחבה וג'וסיפ איבנצ'יץ' שכבש את שער הניצחון מול ב"ש כובש את שערו השני באשדוד ומשווה את התוצאה 3 דקות לפני תוספת הזמן.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר