הלם באשדוד: פיני עייש סיים את תפקידו

המאמן שהוביל את הפועל אדומים מליגה ג' לליגה א' בתוך שנתיים נפרד כעת מהשחקנים ויעזוב את המועדון אותו עזר לבנות. מהקבוצה נמסר: "כמו בכל ארגון חזק גם אצלנו הוחלט על תהליך ארגון מחדש של כל המחלקות במועדון ויחד עם ברכתו החמה של פיני"

פורסם בתאריך: 20.9.18 19:29

     

אוהדי הפועל  אדומים קיבלו עליהם את יום הכיפורים עם הידיעה המרעישה כי מעמדו של מאמן הקבוצה, פיני עייש, אינו ברור. המאמן שמחזיק במניות רבות בהצלחת הקבוצה בשנתיים האחרונות ומאזנו כולל: 60 משחקים, 52, ניצחונות, 7 תוצאות תיקו והפסד בודד, כאשר מלבד כך הוא העלה את הקבוצה מליגה ג' לליגה א' בתוך שנתיים וזכה לכבוד גדול מהשחקנים וההנהלה עוזב את הפועל אדומים. בערב החג עייש עוד נשמע אופטימי כשאמר: "הייתה לנו שיחה טובה מאוד אך לא סיימנו אותה ונמשיך לאחר החג. דיברנו על כל מני דברים ויכול להיות שמפה נצמח ונתפתח עוד יותר". כעת, בקבוצה קיבלו החלטה לסיים את ההיתקשרות עם המאמן הוותיק וינסו למשוך בחכתם מאמן בכיר יותר, שמסוגל להצעיד את הקבוצה לליגה הלאומית.

מהקבוצה נמסר בתגובה למהלך השנוי במחלוקת: "כמו בכל ארגון חזק גם אצלנו הוחלט על תהליך ארגון מחדש של כל המחלקות במועדון ויחד עם ברכתו החמה של פיני אנו בטוחים שהכל לטובת עתיד המועדון! לסיכום רצינו להגיד לך בשם כל הנהלת האדומים השחקנים והאוהדים .תודה לך רב החובל שלנו, תודה לך פיני! לך לך בגאווה בדרכך הצנועה כי השארת אחרייך בית לתפארת!"

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר