שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים. (תמונת ארכיון), צילום: טוטו פוטו

עדיף לחיות מכוער: 1:0 לאשדוד על האלופה

בדקה ה-15 ג'וסיפ איבנצ'יץ הסתובב ברחבה וכבש שער יתרון על האלופה. ב''ש לחצה אבל ההגנה של מ.ס אשדוד הסתדרה היטב

פורסם בתאריך: 15.9.18 22:22

     

המחזור ה-3 של ליגת ג'פניקה זימן למ.ס אשדוד את אלופת המדינה הפועל באר שבע. לאחר ההפסד למכבי חיפה, חניכיו של בלגויה מילבסקי יקוו לחזור למסלול הניצחונת בבית דווקא על חשבון האלופה מבירת הנגב. 4,300 אוהדים הגיעו לאצטדיון הי"א לראות את האלופה שהגיעה יחד עם אריק סאבו ונייג'ל האסלביינק שעושים הופעת בכורה בשורותיה.

ארכיון: איבנצ'יץ במדי אשקלון נגד אשדוד (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-15 כדור קרן הגיע אל חלוץ הרכש, ג'וסיפ איבנצ'יץ שהסתובב וכבש לשערו של אריאל הרוש. 1:0 אשדוד. זהו שער שלישי שלו בקריירה מול הפועל ב"ש בשלוש קבוצות שונות. בדקה ה-20 נייג'ל האסלביינק בעט כדור יעף שניתז לעברו, ג'רפי התעופף והדף את הכדור.

בדקה ה-27 ג'ון אוגו עלה לנגיחה מכדור קרן והיה קרוב להבקיע אך הכדור לא נכנס. בדקה ה-39 יורד עדן בן בסט הפצוע ונכנס במקומו חן עזרא. שתי דקות לאחר מכן אותו עזרא ניסה להבקיע אך הבעיטה החלשה שלו נקלטה בקלות על ידי ג'רפי. בדקה ה-44 איבנצ'יץ היה קרוב לכבוש צמד לאחר שבנצי מושל מסר לקרואטי שמ-25 מ' ניסה להקפיץ לשער החשוף אך הכדור פגע בגג השער. שתי דקות לאחר מכן האסלביינק נותר לבדו ומ-8 מ' בעט בסיבוב רחוק מהשער. דקה חלפה והפעם האסלביינק ספק ביצע עבירה אך השופט לא שרק ועל סף הרחבה בעט כדור שחלף סמוך לקורה השמאלית של ג'רפי.

1:0 תוצאת המחצית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"





 

בדקה ה-65 ניב זריהן יכול היה לכבוש מול האקסית אך החמיץ ברשלנות. ב"ש המשיכה ללחוץ אך היא לא נראית כמו שהתרגלנו לראות אותה. בדקה ה-90 כדור קרן של מליקסון מצא את ראשו של אוגו שחיפש את השער אך הכדור שלו מצא את ראשו של סאבו שנגח מעל המשקוף.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר