שחקני מ.ס אשדוד (צילום: שגיא הרשקו)
שחקני מ.ס אשדוד (צילום: שגיא הרשקו)

בעשרה שחקנים: 2:0 למכבי חיפה על אשדוד

מחמוד עוואד סיכן את שערו של ג'ראפי שוב ושוב עד שהצליח לכבוש בדקה ה-50. דן ביטון הורחק בצהוב שני לאחר שניסה להתחזות ברחבה, שון וייסמן כבש את שערו הראשון במדים הירוקים עמוק בתוך תוספת הזמן (דקה 95)

פורסם בתאריך: 1.9.18 20:43

     

אחרי קמפיין לא טוב בגביע הטוטו, מ.ס אשדוד הצליחה לפתוח היטב את העונה עם ניצחון ביתי 1:0 על בני יהודה. למרות זאת הפער בין המחציות העלה לא מעט תהיות לגבי יכולתה של הקבוצה ואין ספק שהתשובה לכולם היא – המשכיות. חניכיו של בלגויה מילבסקי ניסו להוכיח הערב כי גם מכבי חיפה בסמי עופר היא לא קבוצה להתבטל מולה.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה ולמרות שליטה של הירוקים על כר הדשא היא באה לידי ביטוי רק לקראת סיום המחצית. כאשר מחמוד עוואד  הגיע לשני מצבים טובים אך בעט פעמיים מעל המשקוף. המחצית הסתיימה בתיקו מאופס.

מיד עם פתיחת המחצית לא הצליח עוואד לקבל גלידה ושוב בעט סמוך לקורה והחוצה. בפעם הרביעית, סוף סוף עוואד בא על שכרו כאשר בדקה ה-50 מתפרצת של מכבי חיפה החלה עם סיטיאהו סולליך, שמסר למנדז'ק, שמצא את עוואד שסובב לשערו של ג'ראפי.

 

מ.ס אשדוד ניסתה להגיב אך השחקנים של מילבסקי הגיעו להתקפות בודדות כאשר ניר ברדע נגח לידיו של גיא חיימוב. בדקה ה-79 דן ביטון ניסה לסחוט פנדל אך השופט דוד פוקסמן לא קנה את ההצגה והוציא לביטון את הצהוב השני והאדום. בדקה ה-93 נטע לביא ניצב לפני הזדמנות פז לסיים את המשחק לאחר שיצא למתפרצת אך במקום למצוא חבר הסתבך והגנת אשדוד הרחיקה. בדקה ה-95 זנאטי מצא את שון וייסמן במרכז הרחבה, שעבר את ג'ראפי בקלילות וגלגל את הכדור לרשת.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר