המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF אשדוד (צלם: מקסים סרדיוקוב)
המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF אשדוד (צלם: מקסים סרדיוקוב)

המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF אשדוד | אמנות הלחימה הפופולארית בעולם מתחת לבית

המרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF (אמנות לחימה קוריאנית) פועל באשדוד משנת 2002 בניהולו של המאמן הבכיר לואיס סחנובצקי בשישה מרכזים קהילתיים ברחבי העיר, עם כ- 400 מתאמנים בכל הגילאים, נשים, גברים, נוער וילדים עם צוות מקצועי של מדריכים מוסמכי ווינגייט עם ניסיון של מעל לעשור אשר אוחזים בתארים וזכיות מכובדות בתחרויות שונות בארץ ובעולם

פורסם בתאריך: 28.8.18 22:55

     

הטאיקוון-דו ITF היא אמנות לחימה שמתפתחת ומתעדכנת כל העת וניתן לומר שמדובר בתחום דינאמי שמצד אחד שומר על המסורת ובמקביל משתדרג, מתחדש ומאפשר למקסם את היכולות הפיזיות של המתאמנים, מה שמביא את המדריכים להכשרות מקצועיות וחדשנות מנטאלית ופיזית כל העת.

האימונים מתקיימים בשעות הערב במרכזים הקהילתיים בעיר לאורך כל השנה (כולל חופשים), כל אימון נמשך כשעה, בין 2-3 פעמים בשבוע בהתאם לרמת המתאמנים עם חלוקה לפי קבוצות גיל: ילדים החל מגיל 3, נוער ובוגרים. צוות ההדרכה מקפיד על אבזור וציוד חדש ומתחדש לפיתוח מיומנויות שונות בענף.

הטאיקוון-דו ITF נותן מענה לחינוך הלא-פורמלי של פעילויות חינוכיות לאחר סיום יום הלימודים במסגרות, שמספק חינוך, משמעת, קבלת אחריות, התמדה, סדר יום, פעילות חברתית איכותית (שלא כוללת טכנולוגיה) שיוצרת חברויות, שאיפה למצוינות, למידה כיצד מתמודדים עם כישלונות והצלחות, הרגלי תזונה בריאה ולצד כל אלו אימוני כושר גופני וכמובן אימונים מקצועיים של אמנות הלחימה. מצד אחד המתאמנים רוכשים בטחון עצמי ולומדים כיצד להגן על עצמם במידת הצורך, לכל היותר ניתן לומר שאין להם חשש להתמודד עם כל התרחשות, לרבות מקרים אלימים בבתי הספר.

ספורט הישגי
למרכז הישראלי יש נבחרת מוצלחת של כ-100 מתאמנים החל מגיל 7 אשר מתחרים מידי שנה בשלוש תחרויות אזוריות באשדוד, אליפות ארצית וארבע תחרויות בינלאומיות באירופה.
התחרויות מתחלקות לקרבות, "טולים" (סדרה של טכניקות מורכבות המשלבת הצגה של הגנות והתקפות), קרבות מסורתיים (קרב מדומה של זוג מתאמנים), שבירות קרשים וטכניקות שונות של בעיטות בקפיצה.

למרכז הישראלי לטאיקוון-דו ITF באשדוד, יש עד כה שורה של הצלחות והישגים מרשימים בזירה הבינלאומית, ביניהם שלושה סגני אלופי עולם, שלושה אלופי אירופה והמון מדליות נוספות במקומות שני ושלישי.

בשנה הקרובה ייסעו לתחרות גביע אירופה שתתקיים ברומניה בחודש אוקטובר הקרוב 22 מתאמנים מאשדוד, ומשלחת נוספת של כעשרה מתאמנים לתחרות אליפות העולם שתתקיים בגרמניה באפריל 2019, בה יציגו לראשונה נבחרת ישראלית שתתמודד במקצה 'טול' קבוצתי בקטגוריית הנוער.

איך תדעו שילדיכם יתחברו ויצליחו?
הצוות המקצועי נמצא כדי לתת מענה כמה שיותר אישי בכל האימונים ושומרים על קשר ושיתוף פעולה עם ההורים על מנת לעודד, לתמוך, לשפר ולקדם את כל המתאמנים, ברמה האישית והקבוצתית. כל מתאמן, ללא קשר לגילו, יכולותיו הפיזיות והמנטאליות יכול למצוא עצמו משתלב בתוך הקבוצות ואף להצליח ברמות הכי גבוהות שיש.

איך נרשמים?
חייגו כבר עכשיו: 050-2975146 (לואיס)

ניתן לחפש אותנו גם דרך המרכזים הקהילתיים: "תקוותנו" ברובע ב', "נווה יהונתן" ברובע ג', "גולדי" ברובע ד', "דיונה" רובעים י'-י"ג, המרכז הקהילתי ברובע ט' וב"ספרא" ברובע י"ב.

קישור לדף הפייסבוק

קישור לאתר


תוכן שיווקי


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר