טום בן זקן. צילום: אורי קריספין
טום בן זקן. צילום: אורי קריספין

בדקה ה-89: ניצחון בכורה למילבסקי ומ.ס אשדוד

משחק רב מצבים משני צדי המגרש בהחלט לא הותיר אותנו אדישים ובסוף זה השתלם. דן מורי הורחק בדקה ה-85 ועמית ביטון כבש שער ניצחון דרמטי בדקה ה-89

פורסם בתאריך: 25.8.18 19:54

     

כמה חיכינו לה והנה היא הגיעה. ליגת העל פותחת את עונת המשחקים 2018/19 עם המשחק המסקרן בין מ.ס אשדוד לבני יהודה באיצטדיון הי"א למשחק שפותח את מחזור הבכורה של העונה. חניכיו של בלגויה מילבסקי מגיעים לאחר קמפיין רע בגביע הטוטו כאשר סימני שאלה רבים הוטלו בקבוצה ובעומד בראשה, כאשר מילבסקי נחשב למאמן בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להיות המאמן המפוטר הראשון בליגת העל.

סימני השאלה לא פסקו גם לאחר פתיחת המשחק,שהייתנ כל הבדקה ה-11 דולב חזיזה הגיע להזדמנות ראשונה ומזווית קשה בעט טוב אך יואב ג'ראפי הציל. שתי דקות לאחא מכן מאוויס צ'יבוטה כדרר לעומק,עם נטייה לקו שמאל ועם רגלו השמאלית בעט היטב אך שוב ג'ראפי היה במקום. שוב חולפות שתי דקות ושוב צ'יבוטה לא מצליח להכניע את השוער של אשדוד. בדקה ה-18 הלחץ של בני יהודה נמשך. דניאל פלשר נגח מהרמת קרן של שי קוסנטנטין והכדור נהדף בגופו של אביב סולומון, שמנע גול בטוח.

בדקה ה-36, פריצה של קנז'ביץ' שמסר ליעקובוביץ' שהגביע לראשו של רומאן הבראן שנגח מקרוב מעל השער. פספוס גדול בהזדמנות היחידה של אשדוד

בדקה ה-42 שוב צ'יבוטה ניצב בפני הזדמנות טובה אך הכדור נהדף. בדקה ה-44 בעיטה של דן ביטון מ-25 מ' אך זובאס הצליח להדוף.

0:0 תוצאת המחצית.

חוזר לקבוצה בה כיכב. מילבסקי (התמונה באדיבות דוברות המועדון)

חניכיו של מילבסקי הגיעו חדורי מטרה בפתיחת המחצית. קנזביץ' סובב כדור לפינה הימנית וכמעט מצא את הרשת. בדקה ה-55 צ'יבוטה בעט העתק מושלם וגם הוא פספס בסנטימרים את המשקוף. בדקה ה-57, אביב סולומון נגח חזק החוצה. שתי דקות לאחר מכן יובל אשכנזי בעט למשקוף.

בדקה ה-60 איבוד כדור של בני יהודה איפשר לאווסו לצאת למתפרצת מהירה אך במקום למסור לדן ביטון הוא בעט החוצה.  דקה לאחר מכן, הרמה של הבראן הגיע לראשו של עמית ביטון אבל הוא פספס ברשלנות.

בדקה ה-68 שגיב יחזקאל המחליף פרץ יפה ובעט היטב כדור שטוח שגילח את המשקוף. בדקה ה-85 דן מורי פגע בצורה מסוכנת באווסו ואיתן שמואלביץ' שלף לעברו את הצהוב השני והאדום. בני יהודה נותרה בעשרה שחקנים. בדקה ה-89 כדור קרן של דן ביטון לא מצא אף ראש ברחבה, בנצי מושל המחליף עבר את השומר שלו והרים חזרה את הכדור, הפעם עמית ביטון היה שם בכדי לדחוק מקרוב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר