חוזר לקבוצה בה כיכב. מילבסקי (התמונה באדיבות דוברות המועדון)

בלגויה מילבסקי "מ.ס אשדוד היא הבית השני שלי"

מ.ס אשדוד ומאמנה החדש, בלגויה "בובי" מילבסקי ערכו היום את אימון הפתיחה לעונת 2018/19. טום בן זקן "אני מרגיש מוכן ובשל לקחת אחריות ולהנהיג את הקבוצה קדימה״

פורסם בתאריך: 1.7.18 18:17

     

מ.ס אשדוד ומאמנה החדש בלגויה "בובי" מילבסקי פתחו רשמית את עונת 2018/19. שחקני הקבוצה יחד עם הצוות המקצועי לאצטדיון הי"א לאימון הפתיחה. מאמן הקבוצה שוחח לראשונה עם התקשורת ואמר: ״אני שמח לחזור לאשדוד ולישראל אחרי 14 שנים, חוויתי פה שנים נהדרות בעיר הזאת, במועדון הזה ומאוד נהנתי מהזמן שהיה לי פה. עשיתי כבר הכל עם הנבחרת המקדונית שאימנתי, כבר לא היה לי מה להשיג שם, אותו דבר עם הקבוצה שאימנתי ולכן החלטתי להגיע לאשדוד בעיקר לאור העובדה שהמקום הזה הוא הבית השני שלי. המטרות שלי זה לעשות את המיטב עם הקבוצה הזאת לפי ההשקפות שלי, מבחינתי אפשר לקחת את השחקנים של הקבוצה רמה אחת למעלה אבל צריך זמן כדי להתחבר. העברית שלי לא הכי טובה כי אני לא זוכר הרבה אבל אני מאמין שאתרגל ואשפר אותה עם הזמן. יש הרבה כישרון בקבוצה שלנו, שחקנים צעירים עם הרבה פוטנציאל כמו הקפטן שלנו", אמר מילבסקי.

"אני יכול להבטיח בשמי ובשם השחקנים לאוהדים שניתן מאה אחוז כל משחק כשי להוציא אותם מרוצים כל שבוע. אני לא חושב שאנחנו צריכים להביא יותר מידי שחקנים, צריך לבחור שחקנים בצורה טובה יותר ומתומצתת יותר. יש לנו חמישה זרים, ארבעה עם חוזים לעונה הבאה ואני לא רוצה להחליף אף אחד לפני שאראה אותם על המגרש. דיברתי עם גדי קינדה ואני מקווה שהוא ישאר, לדעתי הוא אחד השחקנים המוכשרים והטובים שיש לנו״.

בהמשך גם קפטן הקבוצה, טום בן זקן, דיבר: ״העונה שעברנו היא עונה חד פעמית, ההישארות שלנו בליגה הייתה כמו נס. אני מאמין שלחלק מהאנשים והשחקנים זה עושה טוב שיש פה דמות דומיננטית וראו את זה בסוף העונה שעברה. כמובן שיש ממני הרבה יותר ציפיות, אני מרגיש מוכן ובשל לקחת אחריות ולהנהיג את הקבוצה קדימה״

בהמשך גם קפטן הקבוצה, טום בן זקן, דיבר: ״העונה שעברנו היא עונה חד פעמית, ההישארות שלנו בליגה הייתה כמו נס. אני מאמין שלחלק מהאנשים והשחקנים זה עושה טוב שיש פה דמות דומיננטית וראו את זה בסוף העונה שעברה. כמובן שיש ממני הרבה יותר ציפיות, אני מרגיש מוכן ובשל לקחת אחריות ולהנהיג את הקבוצה קדימה״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר