סיימו מחוייכים, משתתפי הטריאתלון (צילום: דודי קקון)

הטריאתלון כובש את אשדוד

משתתפים מכל פינה בארץ הצביעו ברגליים והגיעו להשתתף באחד ממסלולי הטריאתלון הנחשבים ביותר בארץ, כאן אצלנו באשדוד. כל הזוכים וכל הפרטים בפנים

פורסם בתאריך: 22.6.18 12:37

     

מתחם חוף באר שבע נצבע הן בדגלים רבים והן בכמות אדירה של משתתפים (מעל 400 משתתפים) המלווים בבני משפחה, הביאו סך הכל מעל ל-2000 איש בשעת בוקר מוקדמת לאשדוד. מדובר באירוע תיירותי לכל דבר ועניין, המציג את יופייה של העיר בפני אלפים שפירגנו ללא הרף. הארגון המופתי ואווירה מעולה יצרו אירוע מושלם, קצר, מוקדם אבל שווה במיוחד. אירוע הטריאתלון החל כברה בשעה 05:30 וזאת כדי לעמוד בזמנים של פתיחת הכבישים בשעה 08:20 ולא לשבש את תנועת התושבים מעבר לזמנים שהוקצו, ואכן על הדקה תוך עמידה בזמנים נפתחו הכבישים בדיוק בזמן המתוכנן.

(צילום: דודי קקון)

ברוב תחרויות הטריאתלון מתבצעים שלושת המקצים ברצף והמעבר בין מקצה למקצה, על כל הכרוך בו, מהווה חלק בלתי נפרד ממשך התחרות. כתוצאה מכך, אימון נפרד בכל אחד ממקצועות הטריאתלון ללא השילוב ביניהם אינו מספיק להישגים תחרותיים. האימונים של טריאתלטים, להבדיל משחיינים, רוכבים ואצנים למרחקים דומים, מכילים אלמנטים של תכנון ושימור כוחות על מנת לחלקם באופן יעיל לאורך התחרות.

הטריאתלון הוכר לראשונה כספורט אולימפי באולימפיאדת סידני (2000) ושם נקבעו המרחקים האולימפיים. על ההפקה היה אמון ניר כהן מטעם איגוד הטריאתלון הישראלי שעשה עבודה מדהימה בשיתוף עם נהלת רשות הספורט בראשות יורם אסרף, בני חיזקיה ורפי מאיוסט שאמון על הפן הלוגיסטי ברשות.

לאשדודים גם הייתה נציגות מכובדת עם מקום ראשון בתחרות השלישיות חיים עייש, גל עייש ומוטי חליוה תרמו את חלקם לגאווה המקומית האשדודית.

נהנו מהמסלול. אחד המשתתפים (צילום: דודי קקון)

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״מדובר באירוע יוצא דופן, ברמת קושי גבוהה במיוחד, מדהים לראות את טווחי הגילאים שלוקחים חלק בתחרות הקשה הזו ויותר מזה את טווחי הנסיעה שעשו משפחות שלמות כדי להגיע בשעה כל כך מוקדמת לאשדוד. התברכנו בעיר עם תנאי שטח מושלמים לתחרות מסוג זה ולתחרויות ספורט בכלל, שמעתי מאות מחמאות על הארגון ועל המסלול הייחודי שמציעה העיר אשדוד. זו תעודת כבוד לעיר, זו גם הזדמנות להודות לאיגוד הטריאתלון הישראלי, לניר לוי, לבני חיזקיה, לרפי מאיוסט מהרשות על ההירתמות והסיוע להצלחת האירוע״.

משה בוטרשוילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״רשות הספורט מוכיחה פעם אחר פעם שאשדוד היא מעצמת ספורט, אירועים ארציים בזה אחר זה מגלים את התשתית האשדודית לאירועים בסדרי גודל כאלה ויותר ויותר ארגוני ספורט מחליטים לקיים אצלנו באשדוד את האירועים המרכזיים.

הזוכים:

קטגוריית מיני ספרינט:

נערים בגילאי 14-15: דורון כספי, מועדון מכבי הוד השרון.

נערים בגילאי 16-17: עידו גומא, מועדון איילות תל אביב.

נערות בגילאי 14-15: גלי רייכרט, מועדון הפועל עמק האושר.

נערות בגילאי 16-17: הגר בלוך, מועדון הפועל עמק האושר.

ספרינט:

גילאי 40-44: מתן נפתלי, מועדון הפועל עמק האושר.

גילאי 50-54: מיכאל גינסבורג, מועדון מכבי הוד השרון.

אולימפי:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר