בשער של אשדוד: ג'רפי. צילום: אורי קריספין
בשער של אשדוד: ג'רפי. צילום: אורי קריספין

החששות התאמתו: ג'רפי בחוץ ל-6 עד 8 שבועות

תוצאות הבדיקה איששו את חששותיהם של הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד, לאחר שהתברר שהוא ייאלץ להיעדר מהמגרשים כחודש וחצי ויחמיץ את פתיחת העונה בליגת העל

פורסם בתאריך: 26.7.17 12:49

     

מחוץ למגרש: שוערה המצטיין של מ.ס אשדוד יואב ג'רפי ייעדר מכר הדשא בחודש וחצי עד חודשיים הקרובים לאחר ששבר את ידו.

הוא נפצע ביום שבת האחרון במהלך אימון הבוקר, שערכה הקבוצה במחנה אימונים בסלובניה. ג'רפי נפצע בידו הימנית בזמן שירד לקלוט כדור מהקרקע ונפגע מרגלו של אחד הבלמים. בעקבות הכאבים, נאלץ השוער הצעיר לנטוש את האימון לטובת טיפול רפואי שהעניק לו הצוות הרפואי של הקבוצה, שהמליץ להפנות אותו למרפאה מקומית לאחר שעלה חשש לשבר בידו. בעקבות כך, ג'רפי הובהל למרפאה וערך צילום על מנת לאשש את חומרת הפציעה, שם התבשר כי אכן מדובר בשבר.

ג'רפי נבדק אתמול על ידי רופא הקבוצה ד״ר אלכס רוזנטל, בביה״ח הדסה עין כרם, שם ביצע הדמיות נוספות על מנת לאבחן באופן סופי את חומרת הפציעה ודרכי הטיפול בה. הבדיקה אוששה את החששות וג'רפי ייאלץ להיעדר מהמגרשים לתקופה מוערכת של 6 עד 8 שבועות והוא יחמיץ את פתיחת הליגה ואת המשחקים הקרובים בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים  (30.7), הפועל אשקלון (5.8) והפועל ב"ש (8.8), אותם תארח אשדוד באצטדיון הברפלד בראשון לציון בשל השיפוצים שנערכים בימים אלו באצטדיון הי"א, על מנת להכשירו לליגת העל לעונת 2017/18.

פציעתו של השוער המוכשר, שרק לאחרונה זכה למעקב של מאמן הנבחרת הלאומית, אלישע לוי, בעקבות יכולתו הטובה של ג'רפי בעונה החולפת, מהווה פגיעה קשה להכנות של מ.ס אשדוד, לאחר שהיא יצאה למחנה אימון ללא מאמן קבוע, בעקבות עזיבתו של רן בן שמעון לטובת משרת מאמן נבחרת קפריסין.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר