כבר הולך. רן בן שמעון (צילום: דוברות הקבוצה)

עובדים במרץ: רן בן שמעון, אביב חדד ויוסף אברה חתמו

בקבוצת האוהדים עובגים במרץ לקראת העונה הבאה והחתימו הערב את רן בן שמעון, אביב חדד ויוסף אברה שינסו לעזור לה לעלות ליגה. הקפטן, רועי סבג, לא ימשיך בקבוצה

פורסם בתאריך: 7.6.18 22:28

     

אחרי שבעירוני אשדוד הודיעו על החתמתו של שי מאור כמאמנה לעונה הבאה, בקבוצת האוהדים העלו הילוך בנושא הרכש.

הרכש הטרי ביותר ואולי המשמעותי ביותר הוא רן בן שמעון, בן 28, בוגר מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד, המתפקד כחלוץ. למי שלא יודע, לא מדובר במאמן של נבחרת קפריסין אלא באחד מהכוכבים הגדולים בשנים האחרונות בליגות הנמוכות. בן שמעון שיחק אשתקד בבני טייבה, איתה הגיע לפלייאוף העליה לליגה א' בעונה החולפת. את מרבית שנותיו רשם בליגה הלאומית שם קרע רשתות במדי עירוני בת ים, הפועל ר"ג, בני לוד ובית"

                           מגיע לאשדוד. חדד

ר ת"א/רמלה.

יותר מוקדם היום חתם אביב חדד, בן ה-34. חדד, בוגר מחלקת הנוער של מכבי ת"א, משחק בתפקיד הבלם ואת קריירת הבוגרים שלו החל בהפועל אשקלון בליגה הלאומית, בשורותיה העפיל לגמר גביע המדינה. חדד זכור בעיקר מתקופתו בבני יהודה עמה שיחק בליגת העל מס' שנים רבות. בעונה האחרונה היה בורג משמעותי בהפועל אום אל פאחם בעלת ההגנה הטובה ביותר בליגה א' צפון והוא נחשב לבלם איכותי מאוד ומנוסה.

 

שחקן נוסף הוא יוסף אברה בן ה-24. השחקן, שמתפקד כקשר 50/50 וכקשר התקפי, בוגר מחלקות הנוער של קבוצות העיר פתח תקוה.

אברה החל את קריירת הבוגרים בקבוצת עמישב פתח תקוה בליגה א', אך את הפריצה הגדולה עשה בעונת 2017/18, במדי בית"ר כפר סבא בליגה א' דרום, שם שיחק 32 משחקים וכבש שלושה שערים.

אברה במעמד החתימה: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו עירוני אשדוד ואני מאמין שביחד עם המאמן וצוות ההנהלה נעלה ליגה ונשיג את המטרה".

מלבד שלושת ההחתמות ישנה גם בשורה עצובה. רועי סבג, קפטן הקבוצה בעונה החולפת והשריד האחרון מסגל הקבוצה בעונת הבכורה המחודשת שלה לא ימשיך בקבוצה בעונה הקרובה, לאר ששני הצדדים לא הגיעו להסכמות.

בקבוצה לא שכחו להיפרד ממנו. "אנו רוצים להודות בשם הוועד המנהל וכלל אוהדי הקבוצה לרועי, מספר 18 והקפטן בעונה החולפת, על 3 עונות נהדרות יחדיו! תודה על 90 משחקים ו-2 שערים, תודה על המלחמה ועל ההקרבה למען הסמל, תודה על התרומה לתקומתה ושובה לחיינו של מכבי עירוני אשדוד!", אמרו בעירוני.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר