ממשיך לבזות את הספורט. אוהדי הפועל תל אביב (צילום: אורי קריספין)

ביזיון בהיכל הקרייה: אוהדי הפועל תל אביב אטמו את יציאות ההיכל

אחרי שניצחו את מכבי אשדוד אוהדי הפועל תל אביב הוכיחו כי זה לא ירגיע אותם והחליטו לאטום את היציאות של היכל הקרייה כמחאה נגד זכייני השידור ערוץ הספורט, שמנגד שוקלים להפסיק את שידורי הקבוצה

פורסם בתאריך: 3.6.18 01:48

     

אוהדי הפועל תל אביב בכדורסל ממשיך לעורר מהומות והפעם באשדוד. לאחר שקיללו את גור שלף שדר ערוץ הספורט ועוררו מהומות במשחק הקודם, אוהדי הפועל תל אביב שוב בכותרות ולא בהקשר החיובי. אוהדי הפועל תל אביב החלו להתפרע, לפי טענתם בשל הימצאות אוהדי מכבי תל אביב במגרש, והחלו להתקוטט עמם. המשטרה שנקלעה למקום ניסתה להשליט סדר ואף עצרה אוהד בן 10. בתגובה לכך אוהדי הפועל תל אביב חסמו את שערי היכל הקריה, גרמו למהומה ומחאו נגד ערוץ הספורט. אוהדים רבים מאשדוד שלא רגילים למראות הללו נבהלו מכך ואף אמרו: "חששנו לפני המשחק אבל זו הייתה טעויות להביא את הילדים להכיל כי הם עלולים היו להיפגע.

תגובת המשטרה: ״משטרת ישראל תנקוט ביד נוקשה כלפי אלו שיבחרו להפר את הסדר ולנהוג באלימות במגרשי ספורט ומחוצה להם, על מנת לאפשר לציבור ליהנות מסביבה בטוחה במקומות אלו והנאה מרבית .במהלך משחק כדורסל שנערך הערב (שבת) בעיר אשדוד בין הקבוצה המקומית לקבוצת הפועל תל אביב, החלו מספר אוהדי הקבוצה האורחת להפר את הסדר במקום תוך שבשלב מסוים החלו אף לתקוף את כוח המשטרה שהיה מחוץ לאולם הספורט. בעקבות כך נעצרו 2 חשודים צעירים והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. אוהדים נוספים שביקשו למנוע זאת, ניסו לחסום את כביש היציאה אך ללא הועיל. ברגעים אלו עוזבים יתר אוהדי הקבוצה האורחת את האזור".

תגובת הפועל ת"א: "לקראת סיום המשחק הגיעו אוהדי מכבי תל אביב לאולם במטרה לתקוף את אוהדי הפועל. מסיבה שאינה ברורה, עיכבה המשטרה קטין, תוך שהיא מפעילה כלפיו אלימות קשה. אוהדי הפועל, במחאה לא אלימה, התיישבו על הכביש הפנימי של האולם. משטרת ישראל פעלה תוך הפעלת אלימות קשה, ריססה את האוהדים בגז מדמיע ולפי עדויות רבות, אחד השוטרים אף שלף אקדח. מסע הדמוניזציה שעוברים אוהדי הפועל בעת האחרונה נתן כנראה לשוטרים לגיטמציה לנהוג בפראות ולהפוך לגורם שמלבה אלימות, במקום למנוע אותה. אנו קוראים לאוהדי הפועל לצבוע באדום את אולמנו הביתי במשחק ביום שני, לדחוף את השחקנים ולא להיגרר לפרובוקציות מכל גורם".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר