פיני עייש. צילום: קובי רוקח
פיני עייש. צילום: קובי רוקח

פיני עייש אמר לא להפועל אשקלון

המאמן הוותיק קיבל הצעה קוסמת מהשכנה הדרומית שתשחק בעונה הבאה בלאומית ואף נפגש עם ראשי המועדון, אך סירב בנימוס וינסה להעלות את האדומים גם ללאומית

פורסם בתאריך: 1.6.18 18:09

     

פיני עייש הוא אחד מהמאמנים המבוקשים ביותר בשוק בימים אלו. אמנם הצלחותיו כמאמן נמדדות בליגות הנמוכות יותר, אך כשמדובר בקבלן עליות עתיר ניסיון ועל רקע ההישג המדהים אשתקד עם הפועל אדומים אשדוד הוא הצליח למנף את שמו ולקבע מעמד של מאמן מצוין.

ל"כאן דרום" נודע שעייש קיבל הצעה קוסמת מהפועל אשקלון, מועדון שרק בעונה האחרונה חווה ירידה לליגה הלאומית. יתרה מכך, עייש נועד עם ראשי המועדון דרור אלמלם, צ’יקו מגיה ונציג העירייה משה ג’רפי, והרביעייה דנה על האפשרות שעייש יהיה האיש שיעמוד בראש הצוות המקצועי בהפועל אשקלון וינסה להחזיר אותה לליגה הבכירה.

צפו בקטע מנשף העליה של האדומים בשבוע החולף:

 

עייש עצמו אישר ל"כאן דרום" את דבר הפגישה המרובעת והגיב: “אכן התקיימה פגישה ביני לבין נציגי הפועל אשקלון, אבל נפגשתי איתם רק כדי לכבד אותם. הבהרתי להם שבניתי משהו יפה וטוב בהפועל אשדוד ואני רוצה להמשיך עם זה גם בעונה הבאה”.


רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


במועדון הכחול קיבלו באכזבה את דחייתו של עייש, אך מנגד בהפועל אדומים אשדוד יכולים בהחלט לשחרר אנחת רווחה. עייש הוא אחד מהמאמנים הגדולים שאימנו במועדון האדום, והוא חתום על שתי עליות ליגה רצופות, כמו גם על דאבל אשתקד. המאמן זוכה להערכה רבה בקרב אנשי האדומים, שלבטח לא היו מוותרים כל כך בקלות על שירותיו.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר