איתי לוי בנשף העלייה

הפועל אדומים חוגגים עלייה

חגיגות העלייה של הפועל 'אדומים' אשדוד הרקיעו שחקים וחוץ מהופעה מחשמלת של הזמר איתי לוי בקבוצה הודיעו על לא פחות מ-6 שחקנים שישחקו בעונה הבאה במדיה

פורסם בתאריך: 29.5.18 22:50

     

הפועל 'אדומים' אשדוד עורכים ברגעים אלו ממש את נשף העלייה לליגה א' דרום. בתחילת הערב עלה ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, שידוע כאוהד הקבוצה ואמר: ראש העיר יחיאל לסרי עלה לבמה ואמר:" תראו מה החזרתם לעיר הזו, דבר שהיה חסר 16 שנה. 3 שנים שתי עליות, בעזרת השם גם שנה הבאה תעלו. המון תודה לשחקנים, לקפטן יאיר אזולאי, למאמן פיני עייש, ליו"ר נועם פרקש וחברי ההנהלה. אתם בתחילת הדרך, אתם צריכים את הכלים להצליח, לפני כשלושה חודשים נתתי הנחייה לרשות הספורט לשדרג את המגרשים בפרויקט שעלותו קרובה ל-10 מיליון שקל. אנחנו כעירייה נמשיך לתמוך עוד לפני עונה הבאה בכדי שהתקציב לליגה א' יהיה גבוה ויסייע לעלייה לליגה לאומית. אנחנו בעונת ספורט נהדרת ואנחנו יצאנו לדרך עם מגרש ספורט חדש שתיכננו האנשים שתיכננו את הטוטו טרנר. תמשיכו לתמוך בקבוצה, אתם באמת צבא אדום, אסור להתעסק איתכם. אשדוד היא מעצמת ספורט".

בקבוצה הודיעו הערב על 6 החתמות מעניינות. בראש השמות החלוץ עידן שריקי שכיכב בליגת העל במדי מ.ס אשדוד ומכבי נתניה ונחשב לקבלן עליות לאחר שהעלה את מכבי פ"ת, הפועל אשקלון ומכבי נתניה מהליגה הלאומית לליגת העל. בן בוטבול, ששיחק במ.ס אשדוד,מכבי שעריים והפועל קטמון. בנוסף אליהם בגיעו גיא גומברג, יוני רביבו שעלה עם הפועל אשקלון לליגת העל, עומר סויסה ודוריאל חן שישחקו בעונה הבאה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר