פרקש והילד במשחק העלייה. צילום: אבישי אפטקר

יו"ר הפועל 'אדומים': "לא ניהלו, לא ננהל ולא ינהלו בשמנו מו"מ עם ג'קי בן זקן"

בהפועל 'אדומים' מכחישים בתוקף את המו"מ בינם לבין ג'קי בן זקן ומדגישים כי אין ברצונם להפוך לקבוצת בת של מ.ס אשדוד. יו"ר הקבוצה נועם פרקש: "לא דיברתי עם ג'קי בן זקן במשך 10 שנים ואין סיבה לרחשים ולשמועות האלה"

פורסם בתאריך: 17.5.18 19:21

     

אחרי שדהרה כל הדרך לליגה א' דרום בהפועל 'אדומים' אשדוד מתעוררים חדשות לבקרים לשמועות חוזרות ונשנות באשר למעורבתו של איש העסקים, ג'קי בן זקן בקבוצה. בראשית השבוע התייחס לכך יו"ר הקבוצה, נועם פרקש, במסיבת העיתונאים: "את השמועות האלה אנחנו מקבלים מהיום הראשון שפתחנו את הקבוצה, אין יחסים, שאנחנו צריכים שחקנים אנחנו מבקשים ממ.ס כמו שאנחנו מבקשים מכל קבוצה. אני לא דיברתי עם ג'קי בן זקן במשך 10 שנים ואין סיבה לרחשים ולשמועות האלה. אנחנו קמנו מאהבה וזה ילד שיצרנו ואנחנו לא ניתן לאף אחד לפגוע לנו בילד הזה במיוחד בליגה א', האוהדים יכולים להיות רגועים. אני יכול לספר עלינו עם גירעון מאוד קטן, עלינו לליגה א' עם קהל, מחלקת נוער ועלייה לליגה א', אנחנו מותג היום".

 

היום שוב פורסם כי בעונה הבאה עשוי השיתוף פעולה בין הקבוצות עשוי לגדול אך בקבוצה דוחים זאת מכל וכל וטוענים שבנשף העלייה יכריזו על הרוכש בפני האוהדים. פרקש התייחס לכך היום בשנית ואמר: "משפחה אדומה, לא ניהלנו, לא ננהל, ולא ינהלו בשמנו מו״מ עם אף גורם שיהפוך אותנו לקבוצת בת או שיערער את הזהות שלנו כהפועל אדומים. משפחה חזקה, שעברה משברים ביחד והיום צופה ביריבה העירונית רק במבט לאחור, אנחנו עובדים ימים ולילות על מנת לגרום לכולנו אושר וחוויה גם בעונה הבאה, עובדים בשקט ובנחישות ולא ניתן לאף פרסום חובבני, שמבוסס על שמועות צהובות להפריע לנו בדרך. תתנו לכולם לברבר ולנו לעבוד ואתם תיהנו מהפגרה ותכינו את עצמכם לחגיגה הגדולה 29/5 בנשף המכובד שהולך להיות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר