נשאר לעונה נוספת. אריאל (צילום: חנבו תקשורת)

לא עוזב את העיר

אדם אריאל הגיע להבנות עם צוות הניהול החדש לגבי הארכת חוזהו לעונה הבאה והוא יהפוך לשחקן הישראלי היחיד עד כה בסגל של הצהובים

פורסם בתאריך: 24.7.17 15:17

     

אדם אריאל סיכם את תנאיו במכבי אשדוד באר טוביה לקראת העונה הבאה ובכך הוא יהפוך לשחקן הישראלי הראשון של הצהובים בקיץ הנוכחי. אריאל, ששמשחק בעמדה מס' 3 ושיחק בקבוצה גם בעונה הקודמת נפצע בישורת האחרונה וראה כיצד בלעדיו הקבוצה שלו מורידה את מכבי קרית גת ונשארת בליגה. אריאל, שחסרונו היה מורגש במשחקים הקריטיים של סוף העונה נאלץ להשקיע את כל כולו בהחלמה וכשירות לעונה הנוכחית ובקבוצה מאמינים שהוא התאושש ממנה. בכך ישלים אריאל עונה שנייה ברציפות ושלישית בסך הכל במדי מכבי אשדוד.

אריאל נולד בירושלים וגדל במחלקת הנוער של האלופה הפועל ירושלים, שם נחשב לכישרון גדול. כבר בגיל 18 קלע את הנקודה הראשונה שלו בבוגרים במדי הפועל ירושלים, מול מכבי אשדוד. גם את עונתו השנייה והשלישית אריאל העביר במדי ירושלים, כשהוא מקבל כ-10 דקות בממוצע בשתי העונות האלה.

יתאושש מהפציעה? אריאל (צילום: חנבו תקשורת)

אריאל שיחק בקבוצת הבוגרים של הפועל ירושלים בשלוש העונות הראשונות בליגת ווינר סל. הוא אף היה שותף לזכייה בראשונה של הקבוצה באליפות המדינה. בעונתו האחרונה בקבוצה, 2014/2015, הוא העמיד ממוצע של 3.4 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים למשחק בליגה, עם 34% לשלוש ו-75% מהקו. בקיץ 2015, חתם אריאל בקבוצת ברמרהאפן הגרמנית, שאומנה בזמן זה על ידי מולי קצורין. בשמונה משחקים הוא רשם 2.0 נקודות, 0.6 ריבאונדים, 0.1 אסיסטים ו-38% לשלוש ב-7 דקות בממוצע. בתחילת ינואר 2016 אריאל חזר ארצה והצטרף להפועל חולון, ממנה עבר לאשדוד.

בעונה החולפת קלע אריאל במדי אשדוד, 6.4 נק' בממוצע למשחק והחזיק בממוצעים של 41.2% בצבע, 36.7% מחוץ לקשת, ו-86.4% מקו העונשין, ב-22.1 דקות בממוצע למשחק. הישארותו של אריאל, לצד החתמותיהם של הנרי סק וקמרון לונג הם ככל הנראה רק הסיפתח של הקיץ הזה עבור מכבי אשדוד באר טוביה ומאמנה בראד גרינברג.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר