סגרו את מכבי. בן זקן ובראון (צילום: אורי קריספין)

אשדוד מפסידה שוב, תקרית בין טום בן זקן לאינברום

יוסי מזרחי עלה בהרכב משני, שלא הצליח לחזור עם ניצחון. תאי בריבו כבש ראשון בדקה ה-9, עדן שרם הכפיל בדקה ה-29. אור אינברום וטום בן זקן רבו ביניהם על בעיטת כדור העונשין, אותו בעט אינברום לבסוף לרשת בדקה ה-81

פורסם בתאריך: 6.5.18 22:56

     

אחרי שהצליחה להבטיח את ההישארות בליגת העל עונה נוספת, יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון המושבה שם התארחה אצל מכבי פתח תקווה למשחק לפרוטוקול. המאמן הזמני, יוסי מזרחי, ביקש מחניכיו שינסו ליהנות מכדורגל עד כמה שאפשר לאחר שלא נותר על מה לשחק העונה. מנגד, מכבי פתח תקווה ניצבה לאחר הפרשיות סביב מאמנה, שרון מימר, אליו הופנו חיצי ביקורת רבים מצד הנהלת הקבוצה.

כבר בדקה ה-9 המארחת עלתה ליתרון. מנור סולומון פרץ באגף השמאלי ומסר כדור רוחב לתאי בריבו שכבש את שער הבכורה שלו בפתח תקווה. בריבו הצעיר נפצע מאוחר יותר ובמקומו נכנס עדן שרם שכבש בעצמו בדקה ה-29. 2:0 למארחת במחצית.

המחצית השנייה נראיתה הרבה יותר טוב מבחינת אשדוד, שלחצה את שערו של צחי גיגי ללא הרף. אור אינברום ומאוריציו קורדיירו ניסו לכבוש בכל הזדמנות אך הכדור מאן להיכנס. בדקה ה-77 בן אל אדרי נכנס לרחבה והוכשל על ידי ז'והאן מרסיאל. אינברום וטום בן זקן רבו ביניהם על זהות הבועט, יוסי מזרחי הורה שאינברום יבעט אך בן זקן לא וויתר במשך שלוש דקות, עד שלבסוף נאלץ בעל כורחו לאפשר לאינברום לבעוט. אינברום בעט לפינה הימנית וצימק את התוצאה 2:1. אשדוד המשיכה לנסות לכבוש בכל הכח אך זה לא עזר. 2:1 לפתח תקווה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר