ניצחון גדול. שחקני אשדוד (צילום: אורי קריספין)
ניצחון גדול. שחקני אשדוד (צילום: אורי קריספין)

חוזרת לתלם: מכבי אשדוד הביסה 67:92 את הפועל גלבוע/גליל

מכבי אשדוד/באר טוביה פתחה את המשחק רע אך פציעתו של האריסון איפשרה לה לחזור למשחק בתחילת הרבע השלישי, ממנו היא לא הביטה לאחור והביסה את הקבוצה הצפונית המצויינת

פורסם בתאריך: 6.5.18 21:08

     

לאחר התבוסה מול האלופה הפועל ירושלים, מכבי אשדוד באר טוביה אירחה את הפועל גלבוע גליל במסגרת המחזור ה-29 בליגת העל. באשדוד מקווים להוכיח כי ההפסד היה בגדר 'פנצ'ר בדרך'. הפתיחה כאמור היה דווקא של האורחים שפשוט קלעו מכל מקום ועלו לפער דו ספרתי. נקודת המפנה הייתה פציעתו של כוכב גלבוע/גליל האריסון שפתח עם 11 נק' וסיים מוקדם את המשחק. מכאן אשדוד החלה להיצמד לאורחים אך לא להפוך. ג'ראלד לי הוריד את הקבוצות למחצית בתוצאה 43:41 לגלבוע/גליל.

 

רק ברבע השלישי החניכים של בראד גרינברג הצליחו לעלות ליתרון ראשון, שבא מידיו של סק הנרי עם שלשה גדולה. מכאן הקבוצה בצהוב דהרה כל הדרך, הנרי ונמרוד לוי צלפו מהשלוש, לי עם שיא עונתי 24 נק' עזר לאשדוד לנצח 92:67.

קלעו לאשדוד/באר טוביה: ג'רארד לי 24 ו-6 ריב', אדם אריאל 16, סק הנרי 15, קמרון לונג 14 ו-10 אס', אלכס צ'וברביץ' 7, נמרוד לוי 6, טראוויס ווריק ובן מקאולי 4 כ"א, גיל אמיתי 2. קלעו לגלבוע/גליל: זאק לידיי 24 ו-11 ריב', דיאנג'לו הריסון וג'אקורי וויליאמס 11 כ"א, חואקין שוכמן 8, בן אלטיט 6, טל קרפלס 4, ספנסר וייס 3.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר