מכבי אשדוד באר טוביה בפעולה. צילום ארכיון: אורי קריספין
מכבי אשדוד באר טוביה בפעולה. צילום ארכיון: אורי קריספין

הטובה בישראל? אשדוד עם ניצחון תשיעי רצוף על חשבון מכבי ת"א (וידאו)

אחרי רבע ראשון שוויוני ביכולת ובתוצאה, מכבי אשדוד נטלה את ההובלה במשחק והצליחה לשמור עליו עד תום ולהשלים ניצחון ענק על המוליכה מכבי תל אביב 79:86

פורסם בתאריך: 29.4.18 22:51

     

אחרי הניצחון המרשים של מכבי אשדוד על הפועל חולון והעפלה למקום הראשון, ממנו הספיקה לרדת, מכבי אשדוד אירחה הערב את מכבי תל אביב בכדי להבטיח את השתתפותה בפלייאוף ובכדי להידבק למקום הראשון. בראד גרינברג רוצים ניצחון תשיעי ברציפות ולא חוששים מהיריבה האימתנית.

צפו בשחקנים מודים לקהל בסיום עם פרוץ החגיגה:

וראו גם את ד"ר יחיאל לסרי וממלא מקומו גבי כנפו רוקדים –

הקהל האשדודי בטירוף (צילום: אורי קריספין)

אשדוד ומכבי פתחו היטב את המשחק כאשר שחקני אשדוד חלקו בנטל. צ'וברביץ העלה את המארחים ליתרון 11:5. האקס, ג' 'יק כהן, מנע את הבריחה והרבע ננעל בשוויון 18:18.

טראביס ווריק המשיך את היכולת הטובה ברבע השני והוביל את אשדוד ליתרון 37:30, כאשר קמרון לונג עזר לשמור את היתרון אצל אשדוד למרות התאוששות ביכולת של מכבי ת"א. 43:36 בתום הרבע השני.

הרבע השלישי היה המשך של השני, סק הנרי עם שלשה, נמרוד לוי וקאמרון לונג הובילו את אשדוד ליתרון דו ספרתי במהלך הרבע אך מכבי הצליחה לצמצם ל-7 הפרש. 62:55.

יעשה היסטוריה? גרינברג (צילום: אורי קריספין)

הנרי ולונג פתחו את הרבע הרביעי מצוין ונטעו אמונה ב-2,000 אוהדים משולהבים שהגיעו למשחק. אדם אריאל עם שלשה אדירה 3:20 דקות לתום המשחק, העלה את המארחים ליתרון 10. נוריס קול ואלכס טיוס קלעו כ"א דאנק גדול וצמצמו ל-5. רול צמצם לשלוש ואשדוד נכנסה ללחץ. אותו רול ביצע עבירה על אריאל שקלע 2 מהעונשין והחזיר את הפער לחמש. סק הנרי הוסיף שניים מהעונשין משלו ואשדוד מנצחת 86:79.

האוהדים בסיום. צילום: אורי קריספין

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר