ערב דרמטי של קצוות בספורט האשדודי: מ.ס ומכבי אשדוד באר טוביה בפעולה. צילומים: אורי קריספין
ערב דרמטי של קצוות בספורט האשדודי: מ.ס ומכבי אשדוד באר טוביה בפעולה. צילומים: אורי קריספין

עוד מעט זה מתחיל: ערב של קצוות והכרעה בספורט האשדודי

מ.ס אשדוד תארח הערב (19:30) את הפועל אשקלון לקרב ישיר נגד הירידה לליגה הלאומית. מכבי אשדוד באר טוביה תארח (21:05) את מכבי תל אביב לקרב צמרת לקראת הפלייאוף

פורסם בתאריך: 29.4.18 14:39

     

בספרי הימים, ייתכן כי ערב זה יהיה אחד מהערבים החשובים בספורט המקומי, לטוב ולרע. שתי הנציגות של העיר בליגות הבכירות בענפי הספורט הבכירים, נמצאות בשלבי ההכרעה של עונת המשחקים 2017/18. בעוד מ.ס אשדוד מנסה בעור שיניה להיחלץ מירידת ליגה, מכבי אשדוד נושמת היטב את אוויר הפסגות אך בהחלט לא מסתפקת רק בכך.

יחסר הערב. אלקה (צילום: אורי קריספין)

מ.ס אשדוד עברה השבוע זעזוע רציני כאשר החליטה להיפרד ממאמנה עמיר תורג'מן ולהשיב את יוסי מזרחי ששימש כמאמנה השני העונה לאחר שהחליף את רן בן שמעון וכעת הוא המאמן החמישי במספר שעומד בראש הצוות המקצועי של הקבוצה של ג'קי בן זקן.

תורג'מן במסיבת העיתונאים ביום חמישי האחרון. צילום: קובי אליהו – וואלה ספורט

מי שככל הנראה ישלמו את מחיר חילופי המאמנים הם שחר פיבן ודור ג'אן, שניים מהשחקנים שנחשבים לתינוקות תורג'מן, אותם טיפח וגידל בנוער של מכבי תל אביב ובקבוצת הבת שלה בית"ר ת"א/רמלה. ניצחון על הפועל אשקלון ייסגור ככל הנראה את הסיפור, אך לאור היכולת שמציגה הקבוצה בשבועות האחרונים ויתרה על כך, האופי, זה לא יהיה קל.

שתי הקבוצות נאבקות על הישארות בליגה הבכירה. הערב בשבע וחצי, אצטדיון הי"א באשדוד

שתי הקבוצות נאבקות על הישארות בליגה הבכירה. הערב בשבע וחצי, אצטדיון הי"א באשדוד

בקבוצה ימשיכו להיעדר שלושת השחקנים הבכירים של המועדון: גדי קינדה, מאורסיו קורדיירו ובלסינג אלקה, כאשר מי שצפוי לחזור להרכב לאחר זמן ממושך הוא חן עזריאל שבשבועות האחרונים חזר לשחק לאחר שהתאושש מפציעתו. גם דין דוד אמור לקבל את ההזדמנות על אף שלא היווה פקטור משמעותי.

ההרכבים

בגזרת הכדור הכתום, בראד גרינברג וחניכיו רוצים לרשום ניצחון תשיעי ברציפות ולהידבק לפסגה. אחרי שעלתה למקום הראשון וירדה במהירות לרביעי בתום המחזור, באשדוד יודעים שניצחון על מכבי תל אביב ישים את החותמת הסופית לכך שהקבוצה הצנועה מסוגלת להתמודד על כתר האליפות כנגד כל התחזיות המוקדמות.

לאחר שחרורו של גלן רייס ג'וניור מהפועל חולון והבעיות הגדולות בהן שרויות הפועל ירושלים ומכבי תל אביב, עליהן מונח לחץ רב לזכות באליפות, באשדוד יודעים שאליפות היא לא מילה גסה. ניצחון הערב ואשדוד תבטיח את מקומה בפלייאוף.

יעשה היסטוריה? גרינברג (צילום: אורי קריספין)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר