החתמה נוספת. גרינברג (צילום: ניר קידר)

מתחזקים: קמרון לונג חתם במכבי אשדוד באר טוביה

לאחר שהנחיתה את הנרי סק, מכבי אשדוד באר טוביה ממשיכה ברכש והודיעה על החתמתו של קמרון לונג, שהופך לזר השני שמגיע לקבוצה שנבנית הקיץ ע״י המאמן בראד גרינברג ועוזרו דני גוט

פורסם בתאריך: 23.7.17 22:24

     

מכבי אשדוד באר טוביה ממשיכה בהכנות לקראת עונת המשחקים 2017/18. המאמן בראד גרינברג ועוזרו דני גוט שכבר חתמו במועדון שוקדים על המשך בניית הסגל, במהלך עונת המלפפונים. בקבוצה הודיעו על החתמתו של קמרון לונג ששיחק בעונה הקודמת בראשל״צ חתם בקבוצה. קמרון, שמשחק בתפקיד הגארד ומתנשא לגובה של 1.93 ס"מ עשה את המעבר מכתום לצהוב ויצטרף לאדם אריאל והנרי סק מה שמעמיד את הקבוצה על 3 חתימות.

לונג (28) הוא בוגר אוניברסיטת ג'ורג' מייסון שהחל את הקריירה המקצוענית שלו באירופה בשנת 2011 בשאולאיי הליטאית ולאחר מכן עבר בלה מאן הצרפתית, אולם הגרמנית ווירצבורג הגרמנית. את העונה שעברה הוא פתח בסטיאווה בוקרשט הרומנית, רשם במדיה 15.2 נקודות, 5.5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים למשחק ביורופקאפ.

בחודש מרץ הגיע לארץ וחתם במדי מכבי ראשון לציון עד תום העונה, במדיה העמיד לונג במשחקי הליגה ממוצעים של מעל 12 נק' למשחק ומחזיק בממוצע גבוה מ-50% קליעה מ-2 נק׳ ומעל 40% מטווח ה-3. מטווח העונשין עמד לונג על כמעט 80% קליעה. לונג שיחק היטב בקבוצה שאיבדה הקיץ את תואר האליפות להפועל ירושלים ובקבוצה מצפים ממנו לגדולות העונה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר