איבוד נקודות יקרות. פיליפנקה תופס את הראש (צילום: אורי קריספין)

מחיר הנאיביות: מ.ס אשדוד הפסידה להפועל רעננה 1:0

מ.ס אשדוד חגגה את ההפסד של הפועל אשקלון וחשבה שהערב היא תתקרב משמעותית לקראת הישארות בליגה, אך כשלה ברגע האמת. בן והבה כבש בדקה ה-26 והשאיר את המצב בטבלה על כנו

פורסם בתאריך: 23.4.18 22:03

     

אחרי הפסדה הביתי של הפועל אשקלון ביום שבת (2:0 להפועל עכו), מ.ס אשדוד הגיעה הערב לאצטדיון בנתניה בכדי להתקרב משמעותית לקראת עונה נוספת בליגת העל. ההפסד של אשקלון הבטיח סופית את הישארותה של הפועל רעננה עונה נוספת בליגת העל, עוד בטרם החל המשחק. ברעננה דיברו על כל שיגיעו לשחק ספורטיבי, על אף שלא נותר לה על מה לשחק העונה.

כבר בדקה ה-22, אשדוד איבדה את בלסינג אלקה שנפצע וסיים את המשחק ובמקומו עלה דין דוד. ארבע דקות לאחר מכן, המארחת הוכיחה כי היא לא דיברה באוויר. רועי זיקרי בעט, ג'ראפי הדף בחזרה לרגליו והחלוץ מסר לבן והבה שהעלה את קבוצתו ליתרון. 1:0 הפועל רעננה.

לקראת סוף המחצית אשדוד החלה ללחוץ. טום בן זקן הרים לדוד שנגח לא טוב. כמה דקות לאחר מכן היה זה בנצי מושל שניסה את כוחו מרחוק אך אסף צור הדף.

חניכיו של עמיר תורג'מן ניסו ללחוץ אך לא היו מסוכנים. מושל היה הכי קרוב כאשר איים על השער של צור בדקה ה-57 אך זה הדף לקרן. לקראת סיום המשחק אור אינברום בעט חזק למרכז השער אך שוב צור היה במקום.

בדקה ה-93 אשדוד ניסתה לצאת להתקפה אחרונה  שניר שוקר ביצע עבירה ועצר את ההתקפה אך קיבל כרטיס אדום ורעננה נותרה בעשרה שחקנים. למרות אשדוד לא הספיקה לנצל את היתרון המספרי והפסידה את המשחק. 1:0 לרעננה בסיום.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר