בעטו בדלי. מאוריציו (צילום: אורי קריספין)

בדקה ה-92: אשדוד מאבדת ניצחון חוץ חשוב

מ.ס אשדוד לא טיילה הערב מול הפועל עכו שפגשה את עמודי השער שלוש פעמים, אך הצליחה לחזור עם מלוא 3 הנקודות מעכו. מאוריסיו קורדיירו (דקה 56) כבש לראשונה מאז ינואר ואספה כבש שער עצמי בדקה ה-92, שקבע חלוקת נקודות צודקת

פורסם בתאריך: 14.4.18 19:53

     

לאחר הניצחון על מכבי חיפה, יצאה מ.ס אשדוד לעכו למשחק תחתית נוסף, מול הפועל עכו בחוץ, ממנו היא מקווה לאסוף נקודות להמשך. הפועל עכו המתפוררת, שב-13 המשחקים האחרונים ניצחה רק פעם אחת. אשדוד שניצחה בקושי את עכו לפני כחודשיים בבית, יודעת שבחוץ המשימה תהיה קשה יותר. ניצחון של אשדוד הערב יחתום ככל הנראה את סיכויה של המארחת להישאר בליגה, כאשר במשחק המקביל בין מכבי חיפה להפועל אשקלון, כל תוצאה תעזור לאשדוד, לרבות ניצחון של אשקלון שיסבך את מכבי חיפה הלחוצה בתמונת הירידה.

בדקה ה-15 הפועל עכו הראתה לאשדוד שמה שחשוב הוא להחזיק בכדור אלא לאיים על השער. אליקו בלה פרץ באגף השמאלי ושחרר בעיטה שפגעה בקורה והחוצה. הזדמנות טובה לעכו. אשדוד המשיכה ללחוץ אך לא ייצרה מצבים מסוכנים מספיק.

בדקה ה-40 דור ג'אן הוציא כדור עומק למאוריציו שהמשיך אותו לבין רגליו של רם שטראוס שבקצה הנעל הסיט את הכדור ממסלולו ועכו ניצלה. 0:0 תוצאת המחצית.

בדקה ה-56 נפתח הסכר. יצחק אספה פרץ באגף הימני והוציא כדור רוחב מדויק למאוריסיו, שממרחק של עשרה מטרים, ירה מדויק לפינה הקרובה ולא הותיר לשטראוס סיכוי. 1:0 לאשדוד. מלך השערים של אשדוד, חוזר לכבוש בליגה לראשונה מאז ינואר.

בדקה ה-71 אשדוד מקופחת. משה אוחיון הוותיק מסר כדור עומק למאוריסיו שעבר את רם שטראוס אך האחרון הכשיל אותו עם ידיו. השופט ארז פפיר החליט שמאוריסיו התחזה ושלף לו את הכרטיס הצהוב. שלוש דקות אחר כך תום מונד ניסה לעבור והכדור הגיע לדור ג'אן שמקרוב בעט לידיו של שטראוס שבקושי הצליח להדוף. הזדמנות גדולה לאשדוד לגמור את המשחק. דקה לאחר מכן, עכו קיבלה כדור חופשי אז'ובל סובב מצוין והכדור נעצר רק בקורה.

בדקה ה-79, אז'ובל שוב היה קרוב לכבוש. החלוץ קיבל כדור, עצר על החזה וירה אך עד אז פיליפנקה היה במקום לחסום את הכדור. עכו ממשיכה ללחוץ ובדקה ה-86 בן אז'ובל שוב ירה כדור אדיר למשקוף. בדקה ה-92 הכדור שוב נכנס לעכו. כדור חופשי מצא את ראשו של אספה שכבש לשערו הוא. 1:1 דרמטי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר