לא ברחו אבל סעדו: אשדוד מנצחת את מכבי חיפה

אחרי 4 משחקים מ.ס אשדוד חוזרת לנצח. דור ג'אן כבש ראשון עם תום המחצית הראשונה, רוקאביצה השווה בפנדל בדקה ה-69, אינברום החזיר את היתרון בפנדל בדקה ה-85

פורסם בתאריך: 7.4.18 22:27

     

עמיר תורג'מן ומ.ס אשדוד יודעים כי הערב הם ניצבים בפני הזדמנות קריטית לקחת 3 נקודות מול מכבי חיפה המתפוררת. הקבוצה בירוק ניצחה את אשדוד בסיבוב הראשון וחילצה תיקו מאופס באצטדיון הי"א. כעת הירוקים שוב חוזרים לאשדוד, שלא ניצחה במשך ארבעה משחקים, מתוכם הפסידה בשלושה מהם. תורג'מן הדגיש כל השבוע בפני חניכיו שאיבוד נקודות נוסף וייתכן כי קבוצתו תתקשה לשמור על המקום מעל הקו האדום ותחזור למאבקי התחתית מול הפועל אשקלון על המקום בליגת העל בעונה הבאה. רק 3 נקודות מפרידות בין אשדוד לאשקלון והפרש השערים של אשדוד טוב בשני שערים מזה של אשקלון, שמותיר לה סיכויים להוריד את אשדוד הערב אל מתחת לקו האדום.

המשחק נפתח באיחור של 6 דקות לעיני 700 צופים.

עומר דמארי כדרר בחופשיות ברחבה ומצא את קוסטנדינוב שעצר את הכדור  הכין את הרגל וירה את הכדור על שחר פיבן ומשם לקרן. החמצה גדולה לבולגרי. בדקה ה-16 בלסינג אלקה לקח את הכדור עבר את מאבוקה ובעט לפינה הקרובה אך לויטה היה שם בכדי לעצור. בדקה ה-25 דאבל פס של ברוצ'יץ' ומונד גרמה למגן להגיע קרוב מול לויטה אך הוא לא הצליח לבעוט את הכדור והגנת חיפה הרחיקה.

בדקה ה-44 דור ג'אן מצא את תום מונד שירה בעיטה שטוחה ולויטה הדף לקרן. משה אוחיון הרים את כדור הקרן, אלקה ומאוריציו ניסו לבעוט והכדור נהדף לג' אן שמקרוב כבש את היתרון על סף המחצית. 1:0 לאשדוד.

בדקה ה-69 ספק נגיעת יד של תום מונד גרמה לשופט צביקה לוי להורות על כדור עונשין מהנקודה הלבנה. רוקאביצה ירה לצד שמאל, ג'רפי זינק ימינה וזה תיקו 1:1. בדקה ה-78 חילוף מסירות בין אלקה לאינברום המחליף הגיע לג'אן שמסר כדור רוחב ואינברום מקרוב הסיט לקורה והחוצה. הזדמנות גדולה של אשדוד לחזור ליתרון.

בדקה ה-84, וובה בראון הכניס כדור עומק לאלקה שהוכשל על ידי מאבוקה ושוב לוי הורה על הנקודה הלבנה. אינברום ניגש לבעוט שבעט לפינה של לויטה אך הוא לא הצליח לעצור.

אינברום מחזיר אשדוד ליתרון (צילום: דור גפני)

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר