תורג'מן ואנשי מכבי חיפה. יחייך בסיום? (צילום: אורי קריספין)

הערב באשדוד: קרב תחתית בין מ.ס למכבי חיפה

זה יהיה המשחק הראשון של ג'קי בן זקן כאזרח חופשי מאז תחילת מאסרו. באשדוד מקווים להתרחק מהפועל אשקלון שדולקת בעקבותיה. תורג'מן: "אנחנו בתקופה שאנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים וחדים"

פורסם בתאריך: 7.4.18 12:18

     

כמדי חמישי, ערכה מ.ס אשדוד גם הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש המסקרן הערב (מוצ"ש) מול מכבי חיפה באצטדיון הי"א באשדוד. בקבוצה מקווים לשבור את רצף אי הניצחונות האחרון, שעומד על ארבע המשחקים ללא ניצחון. בקבוצה יחסרו את גדי קינדה הפצוע ויובל יעקובוביץ שעבר ניתוח ולמעשה סיים את העונה. מי שאמור לפתוח במקומו הוא תום מונד.

"הקרב על ההישרדות בליגה התחיל כבר מזמן ואנחנו חזרנו יפה והיינו במקום טוב", אמר תורג'מן, שאיבוד הנקודות של קבוצתו בשבועות האחרונים, עזר להפועל אשקלון לצמצם את הפער מהקו האדום. "אנחנו בתקופה שאנחנו צריכים להיות מאוד מרוכזים וחדים ואני בטוח שנעשה את העבודה כמו שצריך. אני חושב שזה תהליך של קבוצה, לפעמים יש תקופות פחות טובות ומשם מתעצמים וגדלים ולפעמים מתחזקים". על היריבה, "אנחנו צריכים להתעסק בעצמנו, ביכולת שלנו ובדרך שלנו. מכבי חיפה קבוצה טובה עם שחקנים טובים, ברור שזה יהיה קשה, אבל אנחנו צריכים לעשות את העבודה שלנו בבית שלנו ולהתעסק רק בעצמנו".

בהרמת הכוסית של המועדון לפני החג, בשבוע שעבר. מימין: גבי כנפו, יחיאל לסרי, ג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי

על הגעתו הצפויה של ג'קי בן זקן למשחק. "זה תמיד תוספת כח כשבעלים מגיע לראות את הקבוצה שלו, בטח ג'קי שהוא דומיננטי ומעורב". גם הקשר תום מונד התייחס להגעתו של ג'קי בן זקן, ששוחרר מן הכלא ביום ראשון וסיים את תקופת מאסרו. "הנוכחות של ג׳קי חשובה מאוד למועדון, הוא אישיות מיוחדת ולא צריך להרחיב עליו. מקווה שהוא יביא את המזל כי הרבה זמן לא היה לנו ניצחון ליגה".

שחקני שתי הקבוצות, מי תנצח? (צילום: אורי קריספין)

על המצב בטבלה אמר מונד, "המצב שלנו קצת יותר קשה מאשר מכבי חיפה, משחק שצריך לנצח, אנחנו רוצים ולנצח ומקווים שזה יקרה. אומרים שאנחנו צריכים להיות יותר רעים? צריך לקחת נקודות גם אם זה בשיניים. אם משחקים טוב או לא טוב, זה לא משנה, צריך לקחת את הנקודות זה מה שחשוב כרגע ופחות היכולת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר