גם הוא לא יכול היה להושיע. ג'רפי (קרדיט: אורי קריספין)

לא ציפו לזה: חשש לשבר בידו של יואב ג'רפי

שוער מ.ס אשדוד, יואב ג'רפי, נפצע בידו הימנית לאחר היתקלות עם אחד השחקנים במהלך אימון הבוקר והובהל למרפאה מקומית. בקבוצה חוששים שהוא לא יוכל לפתוח את העונה

פורסם בתאריך: 23.7.17 11:50

     

שוערה המצטיין של מ.ס אשדוד נפצע במהלך יום שבת במהלך אימון הבוקר, שערכה הקבוצה ששוהה בימים אלה במחנה אימונים בסלובניה. ג'רפי נפצע בידו הימנית בזמן שירד לקלוט כדור מהקרקע ונפגע מרגלו של אחד הבלמים. בעקבות הכאבים, נאלץ השוער הצעיר לנטוש את האימון לטובת טיפול רפואי שהעניק לו הצוות הרפואי של הקבוצה, שהמליץ להפנות אותו למרפאה מקומית לאחר שעלה חשש לשבר בידו. בעקבות כך, ג'רפי הובהל למרפאה וערך צילום על מנת לאשש את חומרת הפציעה, שם התבשר כי אכן מדובר בשבר.

בשלב זה אין הערכה מדויקת כמה זמן ייעדר ג'רפי אך נודע ל'כאן דרום' כי הפציעה של השוער היא בעצם האמה שבין המרפק לכף היד ובקבוצה חוששים שהשוער המוכשר לא יוכל לפתוח את העונה אך מדגישים שהערכות הסופיות יהיו רק לאחר שיתקבל אבחון רפואי מלא בארץ. ג'רפי אמור להיבדק ביום שלישי הקרוב על ידי רופא הקבוצה ד״ר אלכס רוזנטל, בביה״ח הדסה עין כרם, שם יבצע הדמיות נוספות על מנת לאבחן באופן סופי את חומרת הפציעה ודרכי הטיפול בה. ג׳רפי עצמו כבר מצוי במצב רוח טוב יותר ואמר הבוקר ״ודאי שזה מבאס להיפצע לפני תחילת העונה אבל אני מאמין שהכל קורה לטובה. אני סומך על הצוות הרפואי של המועדון שיידע לעשות הכל כדי להכשיר אותי בצורה הטובה והמהירה ביותר, ובכל מקרה נצטרך להמתין ליום שלישי לדעת בדיוק מה קורה. זה לא נעים אבל גם זה לא נורא״.

פציעתו של השוער המוכשר, שרק לאחרונה זכה למעקב של מאמן הנבחרת הלאומית, אלישע לוי, בעקבות יכולתו הטובה של ג'רפי בעונה החולפת, מהווה פגיעה קשה להכנות של מ.ס אשדוד, לאחר שהיא יצאה למחנה אימון ללא מאמן קבוע, בעקבות עזיבתו של רן בן שמעון לטובת משרת מאמן נבחרת קפריסין. בקבוצה לא פוסלים כי המאמן הזמני יוסי מזרחי ישמש כמאמן קבוע על אף שהביע את אי רצונו לחזור לאמן את קבוצת הבוגרים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר