עכשיו זה רשמי: הפועל אדומים אלופת ליגת ב'

הפועל אדומים עלו לליגה א' שני מחזורים לפני תום העונה, לאחר שניצחה 8:0 את עירוני בית שמש. אריאל טרבלסי כיכב עם רביעייה. וורקאט, רביבו ועמוס הוסיפו שער כל אחד

פורסם בתאריך: 23.3.18 16:32

     

שני מחזורים לפני תום העונה אפשר סוף סוף להגיד באופן חתום וסגור – הפועל אדומים אלופת ליגה ב' דרום ב'. הקבוצה האדומה של העיר ניצחה את עירוני אשדוד במאבק על העלייה לליגה א', לאחר שניצחה היום את עירוני בית שמש ועוד איך ניצחה.

חניכיו של פיני עייש, הגיעו לבית שמש בידיעה ברורה – שהם עולים לליגת העל. השחקנים עלו לשחק בצורה משוחררת ופשוט רמסו את כל מה שעומד מולם.

בית שמש עוד הספיקה לשמור על שער נקי עד הדקה ה-62, אך מה שקרה אחר כך הם לא חלמו על זה בחלומות הכי גרועים. אריאל טרבלסי פתח את מסכת השערים עם שלישייה מהירה  (62, 65, 72), משה שלו כבש את הרביעי בדקה ה-77, גדיף וורקאט הוסיף אחד משלו בדקה ה-85. דוד רביבו ודניאל אטיאס הוסיפו שער כ"א  (87 ו-90 בהתאמה) ואריאל טרבלסי חתם את התוצאה בפנדל מדויק בדקה ה-92 והשלים רביעייה משלו.

המועדון הבכיר בעיר, מ.ס אשדוד ברך את האדומים: "מועדון ספורט אשדוד מצטרף לברכות לרגל עלייתכם לליגה א'. כל הכבוד על עונה עונה גדולה, והרבה הצלחה בהמשך".

גם מ"מ ראש העיר, גבי כנפו ברך: "איזו שבת מתוקה לאוהדי הפועל אדומים אשדוד שעלו לליגה א'. תמשיכו לבעוט בתנופה ברביעי הקרוב, במשחק העליה הביתי באצטדיון הסינטטי במשחק העלייה נגד מכבי באר שבע, בשעה 18:30.מחבקים אתכם. שבת שלום אשדוד!".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר