הספונסר החדש של עירוני: עו"ד צחי אבו

אבו מאתגר את בן זקן: תקציב עירוני אשדוד בעונה הבאה – כ-2 מיליון שקלים

הסכום הזה מותנה בעליית הקבוצה לליגה א’. אם הקבוצה לא תעלה ותישאר בליגה ב’, התקציב יצנח בפחות מחצי ויעמוד על כ-900 אלף שקלים. פרסום ראשון

פורסם בתאריך: 23.3.18 11:52

     

בזמן שבעירוני אשדוד לוטשים עיניים לעבר היריבה העירונית ורואים כיצד היא חוגגת עלייה לליגה א’, הגיעה לה השבוע זריקת עידוד משמעותית במיוחד בגזרת הספונסרים של הקבוצה. ביום שני חתמה קבוצת האוהדים הצהובה על הסכם חסות לעונה הבאה באמצעות הוועד המנהל של הקבוצה עם חברת "אוצר ניהול השקעות", אשר בבעלותו של תושב העיר המוכר עו"ד צחי אבו.

להורדת היישומון (אפליקציה) שלנו:

אנדרואיד http://bit.ly/2lz2Ug7

אייפון https://apple.co/2DJQpFT

רק לפני כחצי שנה פרש אבו מהפוליטיקה וממועצת העיר ובחר להתמקד בשלל עיסוקיו, לרבות עריכת דין ותחום הנדל”ן. החברה שבבעלותו של אבו שימשה בשש השנים האחרונות בתפקיד הספונסרית הראשית של קבוצת הנשים מכבי בנות אשדוד, ואילו כעת גם קבוצת הכדורגל הצהובה תוכל ליהנות מכך, דבר אשר יעניק לה דחיפה עצומה.

דחיפה גדולה. עירוניה. צילום: אורי קריספין

הסכום שישקיע אבו בעונה הקרובה מוערך בכ-300 אלף שקלים, כאשר אם הקבוצה תישאר בליגה ב’, התקציב השנתי צפוי לעמוד על כ-900 אלף שקלים. אם המועדון יצליח לעלות לליגה א’, התקציב עשוי להיות מוכפל, והציפייה היא לגרד את 2 מיליון השקלים. הכספים יורכבו מבעלי המניות, ספונסרים, הקצבה עירונית וטוטו.

סיבה לחייך. אוהדי עירוני אשדוד. צילום: אורי קריספין

בעניין אבו, הרי שבמקרה או לא צחי הוא אחיו של שי אבו, כידוע חבר הנהלת עירוני אשדוד. לא מעט אנשים הרימו גבה כאשר צחי אבו החליט לשתף פעולה עם עירוני אשדוד, וחלקם טענו כי בהיותו ילד אהד דווקא את הקבוצה האדומה בעיר. אלא שכעת מסביר אבו מה עומד מאחוריי ההחלטה להתגייס לשורות הצהובים. “המניע היחידי להחלטה שלי הוא שי אבו, אחי היקר שמנהל את הקבוצה. זה חשוב לו, ולכן זה גם מספיק חשוב לי”, הוא אומר ומבטל את הדיבורים על זהותו האדומה: “אין לי שום זיקה לשום צד ומשחק הכדורגל האחרון שהייתי בו היה לפני 25 שנה. אדרבה, בשש השנים האחרונות תמכתי במועדון מכבי אשדוד בכדורסל”.

על פי תקנון העמותה, ספונסר גדול יכול להיכנס כחבר הנהלה בתמורה להסכם החסות. אף שהאפשרות ניתנה, בחר אבו שלא לנצל אותה ולא הפך לחבר הנהלה נוסף לחמישה הקיימים. “אין לי שום עניין להתערב בניהול הקבוצה. מדובר בתמיכה כספית תמורת פרסום ותו לא. אני מאחל להם בהצלחה”. אוהדי הקבוצה קיבלו בסיפוק רב את דבר תרומתו של אבו ומקווים שהדבר יסייע למועדון לזנק קדימה. בנוסף, בעירוני לא מתכוונים להסתפק רק בהסכם החסות שנחתם השבוע וכבר בוחנים שיתופי פעולה נוספים עם שני ספונסרים גדולים.

ג'קי בן זקן. צילום: אוליבייה פיטוסי

מעניין מה חושב על כך ג'קי בן זקן האיש החזק במ.ס שאגב יוצא מהכלא ביום חמישי בשבוע הבא (רשמית הוא משתחרר בתחילת השבוע שלאחר מכן) ממש לפני חג הפסח וכידוע הוא לא מאוד חובב את עירוני.

שני האישים אמנם שונים בהתנהלותם אך יש להם מן המשותף: מדובר באנשי עסקים בעיקר בתחום הנדל"ן שהחליטו להיכנס למגרש הספורטיבי. בן זקן היה שם כמעט מאז ומתמיד, אבו יחסית חדש בעסק. שניהם גם טעמו מהפוליטיקה ויצאו מהמשק אך השפעתם רבה מאחורי הקלעים. לא מן הנמנע שהחיים הציבוריים, העסקיים והפוליטיים יזמנו להם התמודדויות זה מול זה בעתיד.

שישי ב-15:00: מארחים את מודיעין בי”א

שנייה אחרי שהיריבה העירונית תחגוג עליית ליגה בבית דגן, יעלו החניכים של שרון מרציאנו למשחק ביתי באצטדיון הי”א כאשר יארחו את עירוני מודיעין. נקודה במשחק תספיק לעירוני על מנת להבטיח את המקום השני בטבלה, כל זה כשיוותרו שש נקודות בקופה. אחרי חמש נקודות בלבד בארבעת המשחקים האחרונים בקבוצה ירצו לנצח את שלושת המשחקים שנותרו עד לסיום העונה על מנת להגיע בשיא הכושר למשחקי הפלייאוף המכריעים, אשר יקבעו אם הקבוצה תצטרף לאדומים בליגה א’.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר