"לא מתחרט על ההרכב". תורג'מן (צילום: אורי קריספין)

צמד של פושה הכניע את אשדוד

ג'ורדן פושה הפתיע את עמיר תורג'מן וחניכיו עם צמד זריז (דקות 8 ו-19) וקיבל כרטיס אדום (83). דן ביטון, המצטיין בשורות אשדוד, כבש מנגד אך לא הצליח להשיג תיקו. בסיום: 2-1 לסכנין

פורסם בתאריך: 17.3.18 20:12

     

לאחר ההפסד הדרמטי בשבת האחרונה, יצאה מ.ס אשדוד לאצטדיון דוחא, שמארח משחק בליגת העל לאחר שהסתיימו עבודות השיפוץ באצטדיון. מול אשדוד ניצבת בני סכנין, שרוצה להישאר בליגה באופן סופי. אשדוד מנגד יודעת כי הפסד נוסף עלול למחוק את היתרון המבטיח שלה (4 נקודות) מהקו האדום.

כבר בדקה ה-8 ג'ורדן פושה מקבל כדור רוחב גדול מפיראס מוגרבי ובנגיעה עדינה הוא מעלה את קבוצתו ליתרון. 11 דקות לאחר מכן, היה זה שלומי אזולאי שבישל לפושה שהכפיל את היתרון לקול צהלת האוהדים של הקבוצה מהמגזר.

בדקה ה-26 דן ביטון, הטוב בשחקני אשדוד, הפיח תקווה מחודשת לאחר שבעיטה שלו פגעה בשחקן הגנה וחדרה לרשת. 2:1 לסכנין. בדקה ה-46 דין דוד דחק לשער של קנדיל אך הקוון פסל את השער בטענה לנבדל.

בדקה ה-79 ביטון סובב כדור נפלא אך קנדיל המצוין היה שם בשביל להוציא את הכדור מהחיבורים. שתי דקות לאחר מכן ביטון שוב בעט  קנדיל השמיט ומאורציו מחמישה מטרים בעט החוצה.

בדקה ה-83, ג'ורדן פושה עלה לכדור גובה ופגע בשחקן אשדוד עם המרפק וקיבל את הכרטיס  האדום. מ.ס אשדוד המשיכה ללחוץ אך סכנין התגוננה היטב.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ’יץ’, יובל יעקובוביץ’, וובה בראון, דן ביטון, בנצי מושל (דין דוד, 33), דור ג’אן ומאוריסיו קורדיירו.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, אברהם פאס, מארון גנטוס, עוביידה חטאב, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, יובל אבידור וג’ורדן פושה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר