רגע הזכייה. שחקני נווה הרצוג

ישיבת נוה הרצוג אלופת החינוך ההתיישבותי בכדורסל

אחרי שהודחו ברבע הגמר של ליגת חמד, נבחרת הכדורסל של ישיבת נווה הרצוג באשדוד הוכתרה כאלופת ליגת הכדורסל ההתיישבותי לאחר ניצחון מרשים 50:40 בגמר על ישיבת שעלבים. קפטן הקבוצה, חן אלקרייף: "הגענו 'מורעלים' למשחק ומכווני מטרה, שאנחנו יוצאים מכאן רק עם ניצחון"

פורסם בתאריך: 13.3.18 19:01

     

ישיבת בני עקיבא, "נווה הרצוג", שנמצאת ליד אשדוד, זכתה השבוע במקום הראשון בליגת הכדורסל של החינוך ההתיישבותי, בו השתתפו ישיבות תיכוניות של המנהל לחינוך התיישבותי – עליית הנוער.

כמידי שנה, מקיים המפקח על הספורט במנהל לחינוך התיישבותי את ליגת הכדורסל הפנימית ובה מתחרות נבחרות ישיבות תיכוניות, במקביל לתחרויות אחרות של כפרי הנוער. בשלב המקדים התמודדו 13 ישיבות מכל הארץ ב- 5 בתים שהפגינו רמה גבוהה של משחק והמנצחים העפילו לשלב הפיינל פור שהתקיים בישיבת כפר הרוא"ה בשבוע האחרון. במשחק חצי הגמר גברה ישיבת נווה הרצוג על המארחת בתוצאה 45:36. במשחק המקביל, ישיבת שעלבים גברה על מטה בנימין בתוצאה 39:29.

משחק הגמר מול שעלבים היה מותח, ספורטיבי ומקצועי. כאשר בסופו גברו הבחורים מנווה הרצוג,  שנלחמו כמו אריות מול נבחרת שעלבים, שהחזיקו מעמד ונלחמו בשיניים עד הדקה האחרונה. ניהול משחק מצוין של המאמן יובל נהרי יחד עם הרצון העז של השחקנים לנצח סיימו את המשחק בתוצאה של 50:40 ולזכייה בגביע הנכסף.

"היינו בטירוף, נלחמנו על כל כדור, האווירה היתה מחשמלת, וזה מה שהוביל לניצחון בפער דו ספרתי ולגביע", אמר קפטן הקבוצה חן אלקרייף. "הגענו למשחקי חצי הגמר והגמר לאחר שהפסדנו ברבע הגמר בליגת החמ"ד. הגענו למשחק מתוך הבנה שזו ההזדמנות האחרונה שלנו, כתלמידי שמינית, לחזור עם תואר לקבוצה. ההכנה למשחקים הייתה מאוד אינטנסיבית מבחינה פיזית ומנטלית. הגענו 'מורעלים' למשחק ומכווני מטרה, שאנחנו יוצאים מכאן רק עם ניצחון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר