צילום: פייסבוק אדומים אשדוד

אדום? עולה, צהוב? אולי

אם לא יתרחש שום אירוע דרמטי, הפועל אדומים אשדוד תעלה לליגה א’. מנגד, היריבה הצהובה ממשיכה לצנוח ופוגעת בסיכוייה להיות העולה השנייה. ולמה הופסק המשחק של בני אשדוד בדקה ה—77?

פורסם בתאריך: 10.3.18 12:38

     

בהפועל אדומים אשדוד שחקנים ואוהדים כאחד חשבו ביום שישי האחרון שהם רואים 6:6. מה זה אומר? שהפער מהמקום הראשון, שבו אוחזים האדומים, למקום השני, ששם נמצאת עירוני אשדוד, צמח באותו יום לכדי שש נקודות. כבר אז המשמעות הייתה ברורה: קברניטי האדומים יכלו להתחיל לקרר את השמפניות, להקים במה ולסגור עם אמן שיהיה אחראי להקפיץ את האוהדים בחגיגות העלייה לליגה א’.

צילום: פייסבוק אדומים אשדוד

ואז הגיע יום שלישי השבוע, ואיתו מחזור משחקים נוסף: אדומים שוב הביסו, עירוני הפסידה לראשונה העונה ותאמינו או לא: הפער קפץ לתשע(!) נקודות. הסיפור הזה, רבותיי, ב-99 אחוז תם ונשלם, וצריך לקרות משהו מאוד דרמטי ולא הגיוני כדי שהפועל אדומים לא תעלה ליגה היישר מהמקום הראשון.

מנגד, אמנם עירוני אשדוד לא תעשה זאת מהפסגה, אך היא עדיין פייבוריטית ברורה להצטרף לאחות מעבר לכביש, אם תשכיל לעשות זאת במשחקי הפלייאוף. עד לסיום העונה הסדירה ישנם חמישה מחזורים. עירוני תסיים את העונה במקום השני, שכן הפער בינה ובין השלישית עומד על תשע נקודות, ולכן היא תגיע בעמדת זינוק מצוינת. המחזור האחרון, שבו ייערך הדרבי הגדול של העיר ושל הליגה כולה, סומן על ידי כולם ככזה שיכריע את העולה הראשונה. אלא שכעת מתברר כי יהיה מדובר במשחק לפרוטוקול בלבד, שכן לא משנה באיזו תוצאה הוא יסתיים — אדומים תחגוג עלייה בסיומו.

אדומים דורסת

מי תצליח לעצור את הרכבת הדוהרת של הפועל אדומים אשדוד? כנראה שאף אחת. הקבוצה של פיני עייש סופרת כבר עשרה ניצחונות רצופים, ואוי כמה שהזרוע עוד נטויה. בארבעת המחזורים האחרונים היא כבשה 18 שערים: שלישייה מול מ.ס באר שבע, חמישייה מול צעירי רהט, חמישייה מול בני יצ’לאל וחמישייה נוספת ביום שלישי מול עירוני נתיבות. המאזן הזה למעשה מתחבר לעונה המוצלחת כולה, שטומנת בה עד כה 64 שערי זכות.

אדומים היא קבוצת ההתקפה הטובה בליגה. מעבר לכך, האדומים טרם נחלו הפסד העונה, ועל פי מצב העניינים, הם צריכים להחזיק מעמד רק עוד ארבעה מחזורים כדי לרשום עונה מדהימה נטולת הפסדים. “אנחנו שמחים מאוד, זו באמת הרגשה מדהימה להצליח במקום שגדלתי בו”, אמר קפטן הקבוצה יאיר אזולאי. “יש פה קהל שאני מכיר כמעט באופן אישי וזוכר שבתור ילד הייתי כמוהם ביציע. אין גאה מימני כקפטן לשמח אותם ביחד עם השחקנים הגברים שאיתי והצוות”.

אמנם סיכומים עושים בסוף, אבל כבר עכשיו אפשר להוריד את הכובע בפני המאמן פיני עייש, זולל התארים אם תרצו, על התלכיד שבנה, זה שיביא אותו לליגה א’ בעונה הבאה.

עירוני מועדת

בליגה אחרת שבה הפועל אדומים אשדוד לא הייתה נמצאת או קיימת ככל הנראה עירוני אשדוד הייתה היום במקום הראשון עם פער מבטיח מהמקום השני ועם רגל וחצי בליגה א’. אך כיוון שהמציאות היא אחרת, עירוני תוכל מעכשיו לנסות לעשות זאת דרך משחקי הפלייאוף הקרבים ובאים. אם לצהובים עוד נותר סיכוי לדגדג את האדומים, הרי שביום שישי הם דאגו לבעוט חזק בדלי לאחר שסיימו בתיקו, ובמו רגליהם דאגו שהפער יצמח לשש נקודות. אם זה לא מספיק, אז ביום שלישי הם רשמו הפסד בכורה העונה (3:0), דווקא לזו שדולקת אחריהם, קריית מלאכי, והפער מאדומים הרקיע שחקים וצמח לתשע נקודות.

ההפסד הזה מגיע במומנטום הכי גרוע שאפשר, ובעירוני יכולים רק לקוות שכדור השלג ייעצר כבר במשחק הקרוב מול שדרות. “מעדנו דווקא לקראת הישורת האחרונה, ואין הרבה מה לעשות”, אמר ל"כאן דרום" שחקן בקבוצה. “מעכשיו אנחנו צריכים לנצח את כל המשחקים עד הפלייאוף ולדאוג לעשות שם את העבודה. אין לי ספק שנעלה ליגה למרות איך שנראינו מול קריית מלאכי”.

 

 

הכי ביזארי שיש: משחקה של הפועל בני אשדוד הופסק

הפועל בני אשדוד, אחת מחמש קבוצות הכדורגל באשדוד, המשחקת בליגה ג’, הייתה אחראית ביום שישי האחרון לאחד האירועים שאמנם נחשבים לשכיחים בליגה הזו, אך לנו נראים הזויים במיוחד. באתר הספורט ONE נחשף כי במסגרת משחקה הביתי של הקבוצה מול בני לוד הופסקה ההתמודדות בדקה ה-77 במצב של 1:5 לטובת הקבוצה המקומית. הסיבה: בדקה זו הבחינה שופטת המשחק ספיר בוסקילה כי לא נמצא חובש בתחומי המגרש כפי שמתחייב והורתה להפסיק את המשחק ולא לחדשו.

בוסקילה, שכלל לא עודכנה על ידי החובש על עזיבתו את תחומי המגרש וגילתה על היעדרותו רק לאחר שאחד מהשחקנים נפצע, אמרה: “הפסקתי את המשחק בדקה ה-77 לאחר שהחובש שנכח במגרש החליט לעזוב את תחומיו, כנראה במחצית, ולא היה חובש נוסף במגרש כמתחייב”. המקרה יעבור לטיפולה של ועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, והיא תצטרך להחליט כיצד לנהוג במקרה. 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר